Herkese merhabalar. Bugün itibariyle aranıza katıldım. Eşim ve ben Dv2025 talihlisiyiz. Case No:2025EU3xxx. Mülakat için hala herhangi bir mail-bilgi gelmedi. 3000 lerde olduğumuz için sıra önce gelir diye düşünmüştük fakat ortada hiçbir şey yok. Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. Konsolosluğa gitmeli miyim? Yoksa mail mi atmalıyım bilemedim. (Mail atmam gerekirse hangi mail adresine yazmalıyım?) Şimdiden teşekkürler.
Çağla Güngören
@Çağla Güngören
Dosya Numarasi: 2025EU3XXX
DS-260 Gonderimi: 01/06/2024
Saglik Muayenesi: 22/05/2025
Vize Mulakati: 10/06/2025
Vize Onayi: 10/06/2025
Pasaport Teslimi: 12/06/2025
ABD Ilk Giris: gg/aa/yyyy
Çağla Güngören tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba. Acil olarak sormak istediğim bir soru var. 10 Haziran salı günü Ankara' da mülakata gireceğiz. Pasaportun teslim alınacağı yer ile ilgili sisteme kayıt oluşturdum fakat giriş yapamıyorum engellendiniz diyor. Daha önce aynı sorunu yaşayan oldu mu? Ayrıca bu işlemi yapmazsam nasıl bir sorunla karşılaşırım? 0850 ile başlayan irtibat numarası artık kullanılmıyormuş. Her şey yeni sistemden yürütülüyormuş. Desteklerinizi bekliyorum.
Çağla Güngören tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba. Acil olarak sormak istediğim bir soru var. 10 Haziran salı günü Ankara' da mülakata gireceğiz. Pasaportun teslim alınacağı yer ile ilgili sisteme kayıt oluşturdum fakat giriş yapamıyorum engellendiniz diyor. Daha önce aynı sorunu yaşayan oldu mu? Ayrıca bu işlemi yapmazsam nasıl bir sorunla karşılaşırım? 0850 ile başlayan irtibat numarası artık kullanılmıyormuş. Her şey yeni sistemden yürütülüyormuş. Desteklerinizi bekliyorum.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhabalar. Bugün itibariyle aranıza katıldım. Eşim ve ben Dv2025 talihlisiyiz. Case No:2025EU3xxx. Mülakat için hala herhangi bir mail-bilgi gelmedi. 3000 lerde olduğumuz için sıra önce gelir diye düşünmüştük fakat ortada hiçbir şey yok. Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. Konsolosluğa gitmeli miyim? Yoksa mail mi atmalıyım bilemedim. (Mail atmam gerekirse hangi mail adresine yazmalıyım?) Şimdiden teşekkürler.