• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Aziz KILIÇ
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 3
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 3
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Aziz KILIÇ

    @Aziz KILIÇ

    1
    İtibar
    4
    Profil Görüntülemeleri
    3
    İleti
    0
    Takipçiler
    3
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Ohio Yaş: 30

    Aziz KILIÇ Takip etme Takip Et

    Aziz KILIÇ tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      Merhaba arkadaşlar,

      Ben DV Green Card sahibi olarak ABD’ye giriş yaptım ve şu anda Ohio’da yaşıyor/çalışıyorum. ABD’de iş, banka, araç, adres ve vergi düzenimi kurmuş durumdayım. Nişanlım ise şu anda Türkiye’de ve Ağustos gibi evlenmeyi planlıyoruz.

      Evlilik sonrasında onu mümkün olan en kısa sürede ABD’ye getirmek istiyorum. Şu an en hızlı ve guvenli seçeneklerden biri dil okulu/F1 süreci gibi göründüğü için, aklımdaki plan onun bu şekilde ABD’ye gelmesi, burada evlendikten sonra benim üzerimden Green Card sürecine başvurmak. Hali hazirda Agustos ayina cok kalmadigi icin turist vizesi ile randevu almamiz cok zor gorunuyor ve turist vizesinin red orani ogrenci vizesine gore cok daha yuksek. Alternatif onerileriniz varsa alabilirim.

      Ancak özellikle şunları merak ediyorum:

      Bu yöntemin riskleri nelerdir? Duzgun ilerletilmesi icin neler yapilmali?
      F1/dil okulu ile giriş yaptıktan kısa süre sonra evlilik ve AOS süreci problem yaratabilir mi?
      “Immigrant intent” konusu ne kadar kritik?
      Ülkeye giriş-çıkışlarda sorun yaşanabilir mi?
      Daha güvenli / daha risksiz bir süreç önerir misiniz?
      Benzer süreci yaşayanların timeline ve deneyimleri nasıl oldu?

      Açıkçası öncelikli hedefim birlikte ABD’de yaşamaya hızlı şekilde başlayabilmek. Eğer bu süreç çok problemli/riskli görünüyorsa, alternatif olarak işimi bırakıp Türkiye’ye dönüp süreci oradan yürütmeyi ve bu sırada Re-entry Permit kullanmayı da değerlendiriyorum.Re-entry permit sebebine evlilik yazip, orada bu sureci yonetmek mantikli mi ? Bunu da yapan arkadaslarimiz varsa dinlemek isterim.

      Benzer süreç yaşamış arkadaşların yorumlarını gerçekten merak ediyorum 🙏

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Aziz KILIÇ

    Aziz KILIÇ tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Arkadaşlar merhaba, bu başvuru online olarak yapılmıyor mu Myuscıs üzerinden ? Yapanlar yeşillendirebilirse sevinirim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      Aziz KILIÇ
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhaba arkadaşlar,

      Ben DV Green Card sahibi olarak ABD’ye giriş yaptım ve şu anda Ohio’da yaşıyor/çalışıyorum. ABD’de iş, banka, araç, adres ve vergi düzenimi kurmuş durumdayım. Nişanlım ise şu anda Türkiye’de ve Ağustos gibi evlenmeyi planlıyoruz. ( ABD Yolunda evlilik basligi altinda paylasim yaptim, ancak burada da degerli tecrubeleri olan arkadaslari gordugum icin F2A konusunda geri bildirimleri, yonlendirmeleri olur diye dusundugumden paylasiyorum )

      Evlilik sonrasında onu mümkün olan en kısa sürede ABD’ye getirmek istiyorum. Şu an en hızlı ve guvenli seçeneklerden biri dil okulu/F1 süreci gibi göründüğü için, aklımdaki plan onun bu şekilde ABD’ye gelmesi, burada evlendikten sonra benim üzerimden Green Card sürecine başvurmak. Hali hazirda Agustos ayina cok kalmadigi icin turist vizesi ile randevu almamiz cok zor gorunuyor ve turist vizesinin red orani ogrenci vizesine gore cok daha yuksek. F2A surecine mi girmeliyiz? Alternatif onerileriniz varsa alabilirim.

      Ancak özellikle şunları merak ediyorum:

      Bu yöntemin riskleri nelerdir? Duzgun ilerletilmesi icin neler yapilmali?
      F1/dil okulu ile giriş yaptıktan kısa süre sonra evlilik ve AOS süreci problem yaratabilir mi?
      “Immigrant intent” konusu ne kadar kritik?
      Ülkeye giriş-çıkışlarda sorun yaşanabilir mi?
      Daha güvenli / daha risksiz bir süreç önerir misiniz?
      Benzer süreci yaşayanların timeline ve deneyimleri nasıl oldu?

      Açıkçası öncelikli hedefim birlikte ABD’de yaşamaya hızlı şekilde başlayabilmek. Eğer bu süreç çok problemli/riskli görünüyorsa, alternatif olarak işimi bırakıp Türkiye’ye dönüp süreci oradan yürütmeyi ve bu sırada Re-entry Permit kullanmayı da değerlendiriyorum. Re-entry permit sebebine evlilik yazip, orada bu sureci yonetmek mantikli mi ? Bunu da yapan arkadaslarimiz varsa dinlemek isterim.

      Benzer süreç yaşamış arkadaşların yorumlarını gerçekten merak ediyorum 🙏

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Aziz KILIÇ
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      Merhaba arkadaşlar,

      Ben DV Green Card sahibi olarak ABD’ye giriş yaptım ve şu anda Ohio’da yaşıyor/çalışıyorum. ABD’de iş, banka, araç, adres ve vergi düzenimi kurmuş durumdayım. Nişanlım ise şu anda Türkiye’de ve Ağustos gibi evlenmeyi planlıyoruz.

      Evlilik sonrasında onu mümkün olan en kısa sürede ABD’ye getirmek istiyorum. Şu an en hızlı ve guvenli seçeneklerden biri dil okulu/F1 süreci gibi göründüğü için, aklımdaki plan onun bu şekilde ABD’ye gelmesi, burada evlendikten sonra benim üzerimden Green Card sürecine başvurmak. Hali hazirda Agustos ayina cok kalmadigi icin turist vizesi ile randevu almamiz cok zor gorunuyor ve turist vizesinin red orani ogrenci vizesine gore cok daha yuksek. Alternatif onerileriniz varsa alabilirim.

      Ancak özellikle şunları merak ediyorum:

      Bu yöntemin riskleri nelerdir? Duzgun ilerletilmesi icin neler yapilmali?
      F1/dil okulu ile giriş yaptıktan kısa süre sonra evlilik ve AOS süreci problem yaratabilir mi?
      “Immigrant intent” konusu ne kadar kritik?
      Ülkeye giriş-çıkışlarda sorun yaşanabilir mi?
      Daha güvenli / daha risksiz bir süreç önerir misiniz?
      Benzer süreci yaşayanların timeline ve deneyimleri nasıl oldu?

      Açıkçası öncelikli hedefim birlikte ABD’de yaşamaya hızlı şekilde başlayabilmek. Eğer bu süreç çok problemli/riskli görünüyorsa, alternatif olarak işimi bırakıp Türkiye’ye dönüp süreci oradan yürütmeyi ve bu sırada Re-entry Permit kullanmayı da değerlendiriyorum.Re-entry permit sebebine evlilik yazip, orada bu sureci yonetmek mantikli mi ? Bunu da yapan arkadaslarimiz varsa dinlemek isterim.

      Benzer süreç yaşamış arkadaşların yorumlarını gerçekten merak ediyorum 🙏

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Aziz KILIÇ