Merhaba. Orta okul mezunuyum.3yildan fazla sales managar tecrubem var.Bu gecerli olurmu? Bana is tecrubesinin amerikada olmasi gerekiyor soylediler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Piccolo Angioletto
@Piccolo Angioletto
Piccolo Angioletto tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: (soru)ilkokul mezunu olup greencard basvurusu yapmakGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
-
RE: Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almakGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Ben green card kazandim.Orta okul mezunuyum. 3yillik sale manager tecrubem var.sitede benim 7+ uzeri puanda. sizce green card ala bilirmiyim? Bazilari soyluyor calisma yalniz Amerikadaki calisma staji onemli. diger ulkelerdense gecersiz oluyor. dogrumu?