Merhaba
Dosya mı Dublın e taşımayı düşünüyorum. Oturum izni gerekiyor mu? Dosyasını taşıyan varsa bilgilendirirse sevinirim 
Merhaba
Dosya mı Dublın e taşımayı düşünüyorum. Oturum izni gerekiyor mu? Dosyasını taşıyan varsa bilgilendirirse sevinirim 
Merhaba
Dosya mı Dublın e taşımayı düşünüyorum. Oturum izni gerekiyor mu? Dosyasını taşıyan varsa bilgilendirirse sevinirim 
Merhabalar
DS-260 formunu doldurdum. Formu yazdırdım ama baş sayfayı yazdırmak gerekiyormuş. Tekrar beni baş sayfaya döndürmedi. Mülakatta yanınızda olsun yazılmış burada. Bu sıkıntı olur mu? Birde Case numaranın aktifleşmesi nasıl oluyor. Nereden öğrenebiliriz aktifleştiğini
Merhaba
Dosya mı Dublın e taşımayı düşünüyorum. Oturum izni gerekiyor mu? Dosyasını taşıyan varsa bilgilendirirse sevinirim 
Merhaba
Dosya mı Dublın e taşımayı düşünüyorum. Oturum izni gerekiyor mu? Dosyasını taşıyan varsa bilgilendirirse sevinirim 
Merhaba
Korona aşısını hiç vurulmadım. Zorunlu tutuyorlar mı? Zorunluysa tek doz yeterli mi? Bu konuda bilgisi olanlar dönüş yaparsa sevinirim 
Merhabalar
DS-260 formunu doldurdum. Formu yazdırdım ama baş sayfayı yazdırmak gerekiyormuş. Tekrar beni baş sayfaya döndürmedi. Mülakatta yanınızda olsun yazılmış burada. Bu sıkıntı olur mu? Birde Case numaranın aktifleşmesi nasıl oluyor. Nereden öğrenebiliriz aktifleştiğini