• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. alikazl
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 10
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    alikazl

    @alikazl

    2
    İtibar
    29
    Profil Görüntülemeleri
    10
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    alikazl Takip etme Takip Et

    alikazl tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Selamlar herkese, Dv-2025 talihlilerindenim 11k case number im gelir mi acaba düşüncelerinizi merak ediyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @boredeng çok teşekkürler. Bu arada başka birilerinin daha başına gelirse E-nabız çağrı merkezini arayıp bildirebilir sistemsel bir sorun varmış çözüyorlar hemen

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl

    alikazl tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Texas, Austin

      Selamlar herkese, Austine yerleşmeyi düşünüyoruz. Eşim fizyoterapist ben ise Mimarım. Austinin oldukça hızlı gelişen bir şehir olduğunu öğrendik yaptığımız araştırmalarda fakat iş olanakları bakımından teknoloji, ıt sektöründe bayağı avantajlıymış. Bizim gibi yaşayan mimar,mühendis veya sağlıkçı var mı acaba sorular sorabileceğimiz ?

      Texas içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @boredeng çok teşekkürler. Bu arada başka birilerinin daha başına gelirse E-nabız çağrı merkezini arayıp bildirebilir sistemsel bir sorun varmış çözüyorlar hemen

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese selamlar bu pazar Hong Kong'a uçuşumuz var 4 martta da mülakatımız kısmetse. Bütün evrakları toparladık fakat e-nabızdan covid aşı kartı alamıyoruz sürekli hata veriyor bu durumu yaşayan oldu mu acaba hiç günlerdir uğraşıyorum alamadım bir türlü.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan çok teşekkür ederim Ceac ta ready olarak görünüyoruz Hong Kong ta.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese merhabalar, arkadaşlar KCC ye mail atarak 4 mart tarihinde Hong Kong'da mülakatımın olduğunu öğrendim yaklaşık 1 hafta kadar önce. Bana 7-10 gün içerisinden 2NL maili gönderileceğini yazıldı. Bundan 1 gün sonra 2NL geldi durumumu kontrol etmem gerektiğine dair. tam 18.01.2025 te geldi bu mail. Bugün ayın 22 si ve halen daha entrant status check te güncelleme yok bu kadar gecikmesi normal mi ? Kontrol ettiğimde dosyam Hong Kong'ta görünüyor. Yorumlarınızı merak ediyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      biz de mail aldık kontrol etmemiz için esc yi şuan değişen bir şey yok bekliyoruz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Selamlar herkese, Dosyamı Hong Kong'a 1 hafta kadar önce taşıdım. Benim CN'm den sonraki arkadaşlardan mülakat alanlar olmuş. Benim CN'm benden sonra mülakat alan arkadaşlara göre sıralama olarak daha iyi olduğu için daha sonraki mülakat maillerinde benim önceliğim olur mu acaba merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese selamlar arkadaşlar, Biliyorsunuz ki dv 2024 için mülakat süreçleri oldukça kötü ilerlemekte, DV-2024 ve DV-2025 excel dosyaları arasında bir karşılaştırma yapma gereği hissettim (Excel'deki veriler biz üyelerin girdiği veriler ile oluyor pek tabiki) Şöyle tespitlerim var ne kadar doğru bir analiz olur bilmiyorum ancak;
      DV-2024 için
      1-4999 aralığında 124 kişi
      5000-9999 aralığında 131 kişi
      10000-14.999 aralığında 124 kişi
      15.000-19.999 aralığında 102 kişi
      20.000- 24.999 aralığında 102 kişi
      25.000- 29.999 aralığında 13 kişi toplam 623 kişi veri girişi yapmış excel e

      DV-2025 için
      1-4999 aralığında 66 kişi
      5000-9999 aralığında 58 kişi
      10000-14.999 aralığında 55 kişi
      15.000-19.999 aralığında 60 kişi
      20.000- 24.999 aralığında 72 kişi
      25.000- 29.999 aralığında 44 kişi toplam 355 kişi veri girişi yapmış excel e

      Bu veriler bu bir buçuk yıllık süre içinde çok değişiyor mu ? Eğer ki bu veriler çok değişmez bu haliyle kalırsa geçen dv-2024'e göre mülakata giren kişi sayısı cn olarak bakacak olursak oldukça artmaz mı ?
      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum. saygılarımla

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Selamlar herkese, Dv-2025 talihlilerindenim 11k case number im gelir mi acaba düşüncelerinizi merak ediyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      alikazl