Merhaba
NOA2 onayını yeni aldım.. önümde zor bir sürec var halen... aklıma takılan bir kaç soru var:
1- Medical exam sadece Ankarada Ungurlar tarafında mı yapılıyor, istanbulda bir yer yok degil mi?
2- Mülakatı Istanbulda yapabiliyorum degil mi? Ankara'ya gitmeme gerek yok onun icin? (form doldurup sistemden alırken, secenegim oluyor yani?)
sarper90day tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ob16222 saol kardeşim... o kadar çok şey okudum ki son 2 gündür, kafa filan kalmadı... yemin ederim kasıtlı olarak mental bir işkence bu süreç... gerçekten bu kadar evlenmek istiyor mu çiftler diye yapılmış bir ultra baskı ve zorlaştırılmış kasıtlı süreç resmen...
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@cnsbydrr bu arada size bir tavsiyem var... diyelim ki bir tarih aldınız, ama halen girip bakıyorsunuz öne cekmek icin, 15-20 gün sonraya bir tarih boşaldı.. hemen gaza gelip atlamayın. bu hatayı yaptım... önce revize tarihi aldım, sonra Doctoruna girdim randevu almak icin ama randevu tarihi yoktu.. seve seve tekrar daha ileri bi tarige revize etmek zorunda kaldım embassy randevumu. bir tarih yakalarsanız once doctoruna girip kontrol edin
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@liliy06, içinde söyledi: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)
Merhaba, 2 Ağustos’ta konsolosluk randevum var ancak bulunduğum şehirde covid aşısı bulunmuyor. Yakın zamanda bu sorunu yaşayanlar var mı? Nasıl çözdünüz ? Süreçte olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
aynısını teyid etmek icin Doctorunu aradım ben sordum.. öyle yazıyor ama ABD kapıda problem çıkartabiliyorlar dedi konuştuğum hemşire, bence siz mutlaka yaptırın dedi. son 1 sene içinde yapılması kafiymiş.. riske atmaya gerek yok derim.. tekrar haırlatıyım bu arada Biontech ve Sinovac OK (DSÖ onaylı) ama Turkovac değil...
sarper90day tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@liliy06, içinde söyledi: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)
Merhaba, 2 Ağustos’ta konsolosluk randevum var ancak bulunduğum şehirde covid aşısı bulunmuyor. Yakın zamanda bu sorunu yaşayanlar var mı? Nasıl çözdünüz ? Süreçte olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
aynısını teyid etmek icin Doctorunu aradım ben sordum.. öyle yazıyor ama ABD kapıda problem çıkartabiliyorlar dedi konuştuğum hemşire, bence siz mutlaka yaptırın dedi. son 1 sene içinde yapılması kafiymiş.. riske atmaya gerek yok derim.. tekrar haırlatıyım bu arada Biontech ve Sinovac OK (DSÖ onaylı) ama Turkovac değil...
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@cnsbydrr bu arada size bir tavsiyem var... diyelim ki bir tarih aldınız, ama halen girip bakıyorsunuz öne cekmek icin, 15-20 gün sonraya bir tarih boşaldı.. hemen gaza gelip atlamayın. bu hatayı yaptım... önce revize tarihi aldım, sonra Doctoruna girdim randevu almak icin ama randevu tarihi yoktu.. seve seve tekrar daha ileri bi tarige revize etmek zorunda kaldım embassy randevumu. bir tarih yakalarsanız once doctoruna girip kontrol edin
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@liliy06 medikal test için ankaraya gideceğiniz tarihe alabilirsiniz sistemden bakıp .. Ankara'da vardır mutlaka.. zaten 5 dklık iş.. Biontech filan kalmamış bu arada, Sinovac daha yaygın.. onu yaptırabilirsiniz.. Turkovac DSÖ onaylı değil yaptırmayın.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar benim randevum 26 Temmuzda... baya bir detaylı araştırdım, yapılabilececek ufak hatalar ve detaylar ilgili bir bilgi vereyim, faydası olur arkadaslara..
1- Nüfus Kayıt örnegi ve Adli Sicil kaydını randevu zamanınıza yakın alın e-devletten daha önceden aldıysanız, 1 ay geçerlilik süresi var, tekrar isterler . Askerlik için gerekli değil yakın tarih.. zaten askerliğini yapmıştır ibaresi olduğu için.
2- DS160 da lokasyonu benim gibi önceden doldururken Istanbul seçtiyseniz, tekrar doldurmanız gerekiyor, cunki Ankara'da sistemlerinde görmüyorlar. randevu aldıysanız, yeni DS160 doldurdugunuzda sistemden bir kereliğe mahsus değiştirmenize izin veriyor sistem.. yeni DS160 numaranızı orada güncelleyin.
3- boşanma ilamı orjinalini yanınızda götürmeyi unutmayın.
4- 6 ay ı geçmişse NOA2 onayı, "Letter of intent to marry" yazın ikiniz de imzalayın.. yanınızda olsun
5- Covid 19 aşısı zorunlu değil yazıyor ama bana Doctorun'daki hemşire, Amerika'da bir sürü K1 vizesini kapıdan döndürdüklerini söyledi sadece aşı yok diye... hiç riske gerek yok , e nabızdan bir randevu alıp bir covid 19 asısı yaptırın derim. Ayrıca Doctorun'dan size verilecek aşı belgesinin bir sürü kopyasını çıkarın, Amerika!ya gittiğinizde en çok dikkat ettikleri şeylerden biriymiş.
6 - Evidence ları hazırlarken, nişanlınızın Tr girişlerinin pasaport stamp fotolarını ekleyin derim. ayrıca, otel rezervasyonları, ucak biletleri da faydalı olur
7 - I 134 için bazı yerlerde Nişanlızın birth certifacete gerekli diyor.. Embassy listesinde yazmıyor.. siz garanti olsun diye koyun derim. ayrıca kendinizin de bankadaki paranızı gösteren bir evrakta ekleyebilirsiniz. özetlemek gerekirse finansal dökümanlar: doldurulmuş ıslak imzalı I-134 formu, 1040(tax return 2023) - banka checkings and savings gosteren evrak - son bir yıl hesabına yatan paraları (depositleri) gosteren evrak - nişanlınızın birth certifacate - sizin banka dökümanlarınız (paranızı gosteren - e bankacılıktan alabilirsiniz)
8- Nüfus Kayıt örnegi translation diyor bir yerde, bir yerde does not require translation diyor... ben de karar vermedim henüz ne yapacağıma.. lanet olsun diye yaptırayım 750 TL için bir daha ugrasmayalım..
9 evrakları zımbalamayın - ama ben şahsen postit ve ataç koyacam (postitlere ne oldugunu yazıp yapştıracam ilk sayfalarına)... kafaları karışmasın.. bazı evraklar çok fazla.. (tax return, evidences gibi) -
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
bir sorum olacak size, DS160 doldururken, istanbul olarak işaretlemiştim görüşme istediğim yere, ama randevu alırken sadece ankara da bosluk oldugunu önüme cıkardı, ben de Ankara'ya aldım 2 Agustos'a elim mahkum.... Ds160 confirmation sayfasında istanbul consultate yazıor, bir sıkıntı olur mu ankaradaki randevuya gittiğimde?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@spenb interneti cok okursan, başın ağrıyor diye bakarsın beyin kanseri oldum sanırsın günün sonunda.. Allah'ın emri özel odaya alıp sorular sorarlar, sonuçta Türk'üz.. hangi ülkeye gidersek benzer şeylerle karşılasıyoruz doğal.. vizesiz girilen ülkelerde bile odaya çekilmişliğim var defalarca... sakin kendine güvenli ol orada yeter.. panik yapmadıkça, zaten eksik gedik bir şeyin yoktur..
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ob16222 saol kardeşim... o kadar çok şey okudum ki son 2 gündür, kafa filan kalmadı... yemin ederim kasıtlı olarak mental bir işkence bu süreç... gerçekten bu kadar evlenmek istiyor mu çiftler diye yapılmış bir ultra baskı ve zorlaştırılmış kasıtlı süreç resmen...
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
gençler size bir soru...
I-134 doldururken benificaries Alien Registriration Number i nı soruyor formda A-XXXX ile baslayan 7 haneli bir rakam... ama araştırmamda bu sanki bize iletilmiyor... yanlış mıyım?? boş mu bırakmak lazım o bölümü?bilgisi olan var mı?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba
NOA2 onayını yeni aldım.. önümde zor bir sürec var halen... aklıma takılan bir kaç soru var:
1- Medical exam sadece Ankarada Ungurlar tarafında mı yapılıyor, istanbulda bir yer yok degil mi?
2- Mülakatı Istanbulda yapabiliyorum degil mi? Ankara'ya gitmeme gerek yok onun icin? (form doldurup sistemden alırken, secenegim oluyor yani?)