• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Karamurat58
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 5
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Karamurat58

    @Karamurat58

    5
    İtibar
    6
    Profil Görüntülemeleri
    5
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Karamurat58 Takip etme Takip Et

    Karamurat58 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      merhaba,
      öncelikle burada yazan herkese teşekkür ediyorum. herkese çok faydası olduğunu düşünüyorum.
      bugün 08:15 mülakatım vardı bende yaşadığım tecrübeyi aktarmak isterim.
      08:00 gibi içeri aldılar vize kategorisine göre sıra numarı veriyorlar ve ekrandan numaranızı takip ediyorsunuz. Numaranız yandığında evraklarını tek tek istiyorlar
      1- nüfus kayıt örneği(e devletten)
      2-askerlik durum belgesi(e devletten)
      3-arşivli adlı sicil kaydı(e devletten)
      4-I-134 formu Amerika'daki nişanlınız dolduracak
      5-nişanlınızın vergi dökümü
      6-pasort
      7-2 adet biyometrik fotoğraf
      8-ilişkiye dair kanıtlar
      9-nişanlımın 90 gün içerisinde evleneceğimize dair mektubu. Benimkide vardı ama benimkini istemedi
      Bunların dışında banka dökümlerini de istemedi benden
      İngilizce bildiğimi ama mülakatı Türkçe yapmak istediğimi söyledim. Daha sonra tekrar numaramı takip etmem gerektiğini söylediler ortalama 20 dk sonra numaram tekrar yandı ve mülakatı mı yapmak için memurla görüşmem başladı.
      WhatsApp yazışmalarını gördü ve İngilizce biliyorsun dedi İngilizce devam edelim dedi bende heyecanlı olduğumu ama yapabileceğimi söyledim. ilişkiye dair bir kaç soru sordu sırasıyla.
      1-ne zaman ve nerede tanıştınız.
      2-kaç kez yüz yüze görüştünüz.
      3- nişanlının kaç kardeşi var
      4-nişanlının annesi ve babasının adı
      5-nişanlın nerede ne iş yapıyor
      6-nişanlının ailesiyle görüştün mü gibi basit sorular sordu ve vizeniz onaylandı 5 gün içerisinde postadan teslim alabilirsiniz dedi

      dosyamı tamamlanması toplam 18 ay sürdü. randevu alma süreciyle toplam 22 ay sürdü diyebilirim. herkese sabırlar diliyorum çok zor bir süreç belirsizlik ve beklemek çok yoruyor insanı. durumunuzu herkese anlatmayın insanların sürekli sorması sizi daha çok yoruyor. herkese çok teşekkürler bol şans

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @yagmur-vanberg teşekkür ederim. Ben 2 doz biontech olmuştum üzerinden 1 yılda geçmişti. Unganlar ile görüştüm K Vizesi şart değil ama Amerikaya girişte sorunyaratabilirler diye cevap verdi bende riske atmamak için 3. Dozumu sinovac oldum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @yagmur-vanberg ben ankaraya gitmeden önce istanbuldan şehir hastanesinde yaptırdım 3.dozumu. Medical exam günü değil yani

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      benim bir sorum olacak 19 ocak cuma günü vizem onaylandı. fakat sistemde hala ready olarak görünüyor normal mi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58

    Karamurat58 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      benim bir sorum olacak 19 ocak cuma günü vizem onaylandı. fakat sistemde hala ready olarak görünüyor normal mi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @yagmur-vanberg ben ankaraya gitmeden önce istanbuldan şehir hastanesinde yaptırdım 3.dozumu. Medical exam günü değil yani

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @aristocrat merhaba teşekkür ederim. 06.02.2022 I-129 başvuru tarihimiz

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @yagmur-vanberg teşekkür ederim. Ben 2 doz biontech olmuştum üzerinden 1 yılda geçmişti. Unganlar ile görüştüm K Vizesi şart değil ama Amerikaya girişte sorunyaratabilirler diye cevap verdi bende riske atmamak için 3. Dozumu sinovac oldum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      merhaba,
      öncelikle burada yazan herkese teşekkür ediyorum. herkese çok faydası olduğunu düşünüyorum.
      bugün 08:15 mülakatım vardı bende yaşadığım tecrübeyi aktarmak isterim.
      08:00 gibi içeri aldılar vize kategorisine göre sıra numarı veriyorlar ve ekrandan numaranızı takip ediyorsunuz. Numaranız yandığında evraklarını tek tek istiyorlar
      1- nüfus kayıt örneği(e devletten)
      2-askerlik durum belgesi(e devletten)
      3-arşivli adlı sicil kaydı(e devletten)
      4-I-134 formu Amerika'daki nişanlınız dolduracak
      5-nişanlınızın vergi dökümü
      6-pasort
      7-2 adet biyometrik fotoğraf
      8-ilişkiye dair kanıtlar
      9-nişanlımın 90 gün içerisinde evleneceğimize dair mektubu. Benimkide vardı ama benimkini istemedi
      Bunların dışında banka dökümlerini de istemedi benden
      İngilizce bildiğimi ama mülakatı Türkçe yapmak istediğimi söyledim. Daha sonra tekrar numaramı takip etmem gerektiğini söylediler ortalama 20 dk sonra numaram tekrar yandı ve mülakatı mı yapmak için memurla görüşmem başladı.
      WhatsApp yazışmalarını gördü ve İngilizce biliyorsun dedi İngilizce devam edelim dedi bende heyecanlı olduğumu ama yapabileceğimi söyledim. ilişkiye dair bir kaç soru sordu sırasıyla.
      1-ne zaman ve nerede tanıştınız.
      2-kaç kez yüz yüze görüştünüz.
      3- nişanlının kaç kardeşi var
      4-nişanlının annesi ve babasının adı
      5-nişanlın nerede ne iş yapıyor
      6-nişanlının ailesiyle görüştün mü gibi basit sorular sordu ve vizeniz onaylandı 5 gün içerisinde postadan teslim alabilirsiniz dedi

      dosyamı tamamlanması toplam 18 ay sürdü. randevu alma süreciyle toplam 22 ay sürdü diyebilirim. herkese sabırlar diliyorum çok zor bir süreç belirsizlik ve beklemek çok yoruyor insanı. durumunuzu herkese anlatmayın insanların sürekli sorması sizi daha çok yoruyor. herkese çok teşekkürler bol şans

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Karamurat58
      Karamurat58