Merhaba 2024 talihlisiyim, hak kazandığımızda eşim ve kendim için form doldurduk hamileydim şuan bebeğimiz doğdu onun için form doldurmam gerekir mi yada ne yapmam gerekir bilen var mı 
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Ö
öykü tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba biz 2024 talihlilerindeniz 10500 lerdeyiz hala mail gelmedi normal mi ?
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba bende 2024 talihlilerindenim 24 /05/2023 tarihinde ds260 formunu gönderdik hala kcc den tarafımıza mail gelmedi normal midir ?