• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Mustafa Peker
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 3
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Mustafa Peker

    @Mustafa Peker

    39 YAŞINDA MEMUR
    AMERİKA HAYALLERİ
    DV DEN UMUT YOK

    1
    İtibar
    12
    Profil Görüntülemeleri
    3
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum İSTANBUL Yaş: 42

    Mustafa Peker Takip etme Takip Et

    Mustafa Peker tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      Kıymetli Dostlar;
      Yaş 39 oldu geçip gidiyor hızla 40'a 😞
      Memurluk 15 i geçti ve artık benim için hiç bir hükmü yok. Hayatımın bütün fırsatlarını teptiren bir kara delikten başkası değil.....
      Bu son şansım DV 'de.....
      Eğer olmazsa önümde yol ikiye ayrılıyor.

      1. Turist vizesi ile gidip orada kalmanın yollarına bakmak.
      2. Dil okuluyla gidip orada kalmanın yollarına bakmak.

      Meslek Bilgisayar Teknikeri. Ama devlet memuru usulündeyiz. Maalesef bu memurluk bize fırsat vermedi ve bizde yerimizde saydık.
      İngilizce B1 sayılır. Bir kaç defa avrupa ülkelerinde bulundum.
      Değerli fikirlerinize ihtiyacım var. Thanks.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Mustafa Peker
      Mustafa Peker

    Mustafa Peker tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      Eyvallah Hocam;
      DV çıkmazsa turist vizesi deneyeceğim.
      Ama sonrasında nasıl olur bilemem.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Mustafa Peker
      Mustafa Peker
    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      Kıymetli Dostlar;
      Yaş 39 oldu geçip gidiyor hızla 40'a 😞
      Memurluk 15 i geçti ve artık benim için hiç bir hükmü yok. Hayatımın bütün fırsatlarını teptiren bir kara delikten başkası değil.....
      Bu son şansım DV 'de.....
      Eğer olmazsa önümde yol ikiye ayrılıyor.

      1. Turist vizesi ile gidip orada kalmanın yollarına bakmak.
      2. Dil okuluyla gidip orada kalmanın yollarına bakmak.

      Meslek Bilgisayar Teknikeri. Ama devlet memuru usulündeyiz. Maalesef bu memurluk bize fırsat vermedi ve bizde yerimizde saydık.
      İngilizce B1 sayılır. Bir kaç defa avrupa ülkelerinde bulundum.
      Değerli fikirlerinize ihtiyacım var. Thanks.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Mustafa Peker
      Mustafa Peker
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bu son şansım gibi...
      Yaş 39......
      Ya çıkacak ya da vazgeçeceğim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Mustafa Peker
      Mustafa Peker