Kıymetli Dostlar;
Yaş 39 oldu geçip gidiyor hızla 40'a 
Memurluk 15 i geçti ve artık benim için hiç bir hükmü yok. Hayatımın bütün fırsatlarını teptiren bir kara delikten başkası değil.....
Bu son şansım DV 'de.....
Eğer olmazsa önümde yol ikiye ayrılıyor.
- Turist vizesi ile gidip orada kalmanın yollarına bakmak.
- Dil okuluyla gidip orada kalmanın yollarına bakmak.
Meslek Bilgisayar Teknikeri. Ama devlet memuru usulündeyiz. Maalesef bu memurluk bize fırsat vermedi ve bizde yerimizde saydık.
İngilizce B1 sayılır. Bir kaç defa avrupa ülkelerinde bulundum.
Değerli fikirlerinize ihtiyacım var. Thanks.