• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. smbrka
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 6
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    smbrka

    @smbrka

    8
    İtibar
    121
    Profil Görüntülemeleri
    6
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Yaş: 37

    smbrka Takip etme Takip Et

    smbrka tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhaba Arkadaşlar;
      Beklemek çok zor. Eğer greencard çıkarsa Seattle’a yerleşmeyi düşünüyoruz.
      Şansınız bol olur umarım isteyen dileyen herkese çıkar. Birde bana tabiki.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @redsat2000 Ahaha çok iyidi. 13 yıl sonunda bence hakettiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @gözde Merhaba gözde öncelikle. Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Eşim diyorum yalnız resmi olarak nikahımız yok. Bizim için o tarz şeylerin önemi de yok çok uzun zmandır birlikteyiz. Eğer green card çıkarsa o zman resmi nikah yapmayı düşünüyoruz. Mecburi olarak. Onunda benimle birlikte gelebilmesi için. İşte o zman çocuklarda gelebilecekmi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhaba Arkadaşlar uzun zmandır kafama takılan bir soru var ,bilginiz var ise beni aydınlatırsanız sevinirim. Başvuruyu ben yaptım çıkarsa eşimde haydalanacak. Ama bizimle birlikte yaşan velayeti babada olan eşimin ilk eşinden olma iki tane evladımız var. Biri 13 diğeri 12. Green kart çıkarsa onlarda haydalanabiliyormu? Sonuç itibari ile onları burada bırakıp gidemeyiz.Şimdiden teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @crazycells çok teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka

    smbrka tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      @sash Merhaba avrupaya dışına çıktığımızda her defasınsa çocukların annelerinin yurt dışına çıkabilirler izin kağıdı varmı bunu soruyorlar. Bu konuda bir ilk olacağım galiba çıkarsa gelişmeler hakkında sizleri bilgilendiririm. Zaten çocuklar gelemezse bende gidemem onlara ben bakıyorum çünkü.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @crazycells çok teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @gözde Merhaba gözde öncelikle. Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Eşim diyorum yalnız resmi olarak nikahımız yok. Bizim için o tarz şeylerin önemi de yok çok uzun zmandır birlikteyiz. Eğer green card çıkarsa o zman resmi nikah yapmayı düşünüyoruz. Mecburi olarak. Onunda benimle birlikte gelebilmesi için. İşte o zman çocuklarda gelebilecekmi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhaba Arkadaşlar uzun zmandır kafama takılan bir soru var ,bilginiz var ise beni aydınlatırsanız sevinirim. Başvuruyu ben yaptım çıkarsa eşimde haydalanacak. Ama bizimle birlikte yaşan velayeti babada olan eşimin ilk eşinden olma iki tane evladımız var. Biri 13 diğeri 12. Green kart çıkarsa onlarda haydalanabiliyormu? Sonuç itibari ile onları burada bırakıp gidemeyiz.Şimdiden teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @redsat2000 Ahaha çok iyidi. 13 yıl sonunda bence hakettiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhaba Arkadaşlar;
      Beklemek çok zor. Eğer greencard çıkarsa Seattle’a yerleşmeyi düşünüyoruz.
      Şansınız bol olur umarım isteyen dileyen herkese çıkar. Birde bana tabiki.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      smbrka
      smbrka