Merhaba Arkadaşlar;
Beklemek çok zor. Eğer greencard çıkarsa Seattle’a yerleşmeyi düşünüyoruz.
Şansınız bol olur umarım isteyen dileyen herkese çıkar. Birde bana tabiki.
smbrka tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@redsat2000 Ahaha çok iyidi. 13 yıl sonunda bence hakettiniz.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gözde Merhaba gözde öncelikle. Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Eşim diyorum yalnız resmi olarak nikahımız yok. Bizim için o tarz şeylerin önemi de yok çok uzun zmandır birlikteyiz. Eğer green card çıkarsa o zman resmi nikah yapmayı düşünüyoruz. Mecburi olarak. Onunda benimle birlikte gelebilmesi için. İşte o zman çocuklarda gelebilecekmi?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba Arkadaşlar uzun zmandır kafama takılan bir soru var ,bilginiz var ise beni aydınlatırsanız sevinirim. Başvuruyu ben yaptım çıkarsa eşimde haydalanacak. Ama bizimle birlikte yaşan velayeti babada olan eşimin ilk eşinden olma iki tane evladımız var. Biri 13 diğeri 12. Green kart çıkarsa onlarda haydalanabiliyormu? Sonuç itibari ile onları burada bırakıp gidemeyiz.Şimdiden teşekkür ederim.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells çok teşekkür ederim.
smbrka tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sash Merhaba avrupaya dışına çıktığımızda her defasınsa çocukların annelerinin yurt dışına çıkabilirler izin kağıdı varmı bunu soruyorlar. Bu konuda bir ilk olacağım galiba çıkarsa gelişmeler hakkında sizleri bilgilendiririm. Zaten çocuklar gelemezse bende gidemem onlara ben bakıyorum çünkü.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells çok teşekkür ederim.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gözde Merhaba gözde öncelikle. Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Eşim diyorum yalnız resmi olarak nikahımız yok. Bizim için o tarz şeylerin önemi de yok çok uzun zmandır birlikteyiz. Eğer green card çıkarsa o zman resmi nikah yapmayı düşünüyoruz. Mecburi olarak. Onunda benimle birlikte gelebilmesi için. İşte o zman çocuklarda gelebilecekmi?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba Arkadaşlar uzun zmandır kafama takılan bir soru var ,bilginiz var ise beni aydınlatırsanız sevinirim. Başvuruyu ben yaptım çıkarsa eşimde haydalanacak. Ama bizimle birlikte yaşan velayeti babada olan eşimin ilk eşinden olma iki tane evladımız var. Biri 13 diğeri 12. Green kart çıkarsa onlarda haydalanabiliyormu? Sonuç itibari ile onları burada bırakıp gidemeyiz.Şimdiden teşekkür ederim.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@redsat2000 Ahaha çok iyidi. 13 yıl sonunda bence hakettiniz.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba Arkadaşlar;
Beklemek çok zor. Eğer greencard çıkarsa Seattle’a yerleşmeyi düşünüyoruz.
Şansınız bol olur umarım isteyen dileyen herkese çıkar. Birde bana tabiki.