• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. gümüş
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    G
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    gümüş

    @gümüş

    0
    İtibar
    16
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    gümüş Takip etme Takip Et

    gümüş tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar,

      2023EU162XX sırasında GC talihlisiyiz.
      18.05.2022 dosya gönderim tarihimiz ve 3. tip maildeyiz.
      14 Ağustos 2023'e kadar geçerli Amerika vizemiz var (benim ve iki oğlumun) ki onlar için özellikle GC sahibi olmayı istiyorum.
      Sorularım ve emin olamadığım konular;

      • Şubat 2023'te case numaramız current sürecine girer mi, mülakat alır mıyız, beklemeli mi sizce ?

      TC de beklemek riskli olur, AOS'u deneyin derseniz (ki admin Uğur Bey bunu önerdi sağolsun), bu durumda emin olamadığım;

      • AOS başvurusunu ne zaman ve nereden yapmam uygun olur,
      • Şu sıralar yani current olmadan KCC ye mail atıp USCIS'e aktarma talebi mi yapmalı ?
      • Current olup duruma göre bakıp sonra mı KCC ye mail atıp USCIS'e geçiş talebinde bulunmalı ?
        yada
      • 2 çocuğumla dönmeyecek şekilde hazırlanıp turist vizesiyle USA'ya giriş yaparak AOS'u oradan mı başlatmalı,
        bu en mantıklı yol dersek ki en garantili bu gibi görünüyor şu anda,
        • Bizim Amerika'ya en geç hangi tarihte girmemiz gerekir ki AOS sürecini oradan başlatabilelim ? (NewYork'dan nasipse)
          (Ortalama 4 ayda AOS sonuçlanıyor diye algılıyorum).
          Tecrübe ve bilgi birikiminizle sorularıma ışık tutarsanız çok memnun olurum.
          Şimdiden teşekkürler,
      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      G
      gümüş