Merhaba, 24 Haziran Cumartesi günü Unganlar’daki sağlık muayenemle alakalı tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Randevum saat 10:55’te idi. Ankara/Çankaya ilçesinde Kuğulu Park’ın hemen alt tarafında gri renkte olan bir binada yer alıyor. Uğurlu Çarşı diye bir yer. Gittikten sonra 4.kata çıktım ve kapıdan girince Ds260 formunun onay sayfasının fotokopisini, pasaportumu ve e-devletten çıkarttığım aşı kartımın fotokopisini verdim. Gereken üç belge bunlardı. Burada $335 para verdim. Tavsiyem dolar şeklinde vermenizdir çünkü kur daha düşükten hesaplanıyor ₺ olarak verirseniz eğer mantıklı değil. Daha sonra bekledim biraz. Sonrasında içeri geçin dediler ve yalnızca iç çamaşırı kalacak şekilde soyunmamı söylediler. Üstümü çıkardıktan sonra ameliyat önlüğü giydim. Dr. Mehmet Bey’in eşi gelip muayene etti. Sorduğu sorulara doğru ve eksiksiz bir şekilde cevap verdim. 4 adet aşı yaptı doktor hanım. Daha sonra belgelerimi alıp 3. kata indim ve idrar testi hariç akciğer grafiği çektirdim. Bunlar için $45 para verdim. Herkes için ayrı ücret alındığını belirttiler. İdrar testi verseydim daha fazla tutacaktı. Ayrıca bozuk dolarınız olmaz ise yine 4.kattan bozdurabilirsiniz. Daha sonra tekrar yukarı çıktım ve belgeleri teslim ettim. Cumartesi olan muayenenin sonucunu pazartesi günü aldım. Benim yaşadığım tecrübe bu şekildeydi. Umarım herkesin süreci güzel ve sorunsuz geçer. 

BedirhanDamlacık
@BedirhanDamlacık
BedirhanDamlacık tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: Ankara Konsolosluğu Yeni Binasında Hizmet Vermeye Başlıyor (1 Eylül 2022)Gündem içinde yayımlandı
Mülakatlar yeni adreste olacak yani artık güzel haber. Süreç belki hızlanır.

BedirhanDamlacık tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, 24 Haziran Cumartesi günü Unganlar’daki sağlık muayenemle alakalı tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Randevum saat 10:55’te idi. Ankara/Çankaya ilçesinde Kuğulu Park’ın hemen alt tarafında gri renkte olan bir binada yer alıyor. Uğurlu Çarşı diye bir yer. Gittikten sonra 4.kata çıktım ve kapıdan girince Ds260 formunun onay sayfasının fotokopisini, pasaportumu ve e-devletten çıkarttığım aşı kartımın fotokopisini verdim. Gereken üç belge bunlardı. Burada $335 para verdim. Tavsiyem dolar şeklinde vermenizdir çünkü kur daha düşükten hesaplanıyor ₺ olarak verirseniz eğer mantıklı değil. Daha sonra bekledim biraz. Sonrasında içeri geçin dediler ve yalnızca iç çamaşırı kalacak şekilde soyunmamı söylediler. Üstümü çıkardıktan sonra ameliyat önlüğü giydim. Dr. Mehmet Bey’in eşi gelip muayene etti. Sorduğu sorulara doğru ve eksiksiz bir şekilde cevap verdim. 4 adet aşı yaptı doktor hanım. Daha sonra belgelerimi alıp 3. kata indim ve idrar testi hariç akciğer grafiği çektirdim. Bunlar için $45 para verdim. Herkes için ayrı ücret alındığını belirttiler. İdrar testi verseydim daha fazla tutacaktı. Ayrıca bozuk dolarınız olmaz ise yine 4.kattan bozdurabilirsiniz. Daha sonra tekrar yukarı çıktım ve belgeleri teslim ettim. Cumartesi olan muayenenin sonucunu pazartesi günü aldım. Benim yaşadığım tecrübe bu şekildeydi. Umarım herkesin süreci güzel ve sorunsuz geçer.


-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Yeşilkart-Forum
Merhabalar…
2024 yılının sonuna kadar F1 öğrenci vizem var. Amerika’da 3 yıl önce gitmiş olduğum okula gidebilir miyim tekrar konsoloslukla görüşmem ve yeniletmem gerekir mi? Yoksa direkt I-20 belgemi okulumdan isteyip vizeye takılmadan gidebiliyor muyum? -
RE: Ankara Konsolosluğu Yeni Binasında Hizmet Vermeye Başlıyor (1 Eylül 2022)Gündem içinde yayımlandı
Mülakatlar yeni adreste olacak yani artık güzel haber. Süreç belki hızlanır.
