• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Murat Demir 0
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Murat Demir 0

    @Murat Demir 0

    10
    İtibar
    13
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Murat Demir 0 Takip etme Takip Et

    Murat Demir 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Figen Bir sonraki dönemdeki arkadaşlara fikir vermesi açısından kendi sürecimi anlatmak istiyorum.
      28K seviyesinde bulunan case numarasına istinaden hızlıca D-260 formunu gönderdim ancak geçen süreler içerisinde an be an takip ettiğim Telegram gurubundan sürecin işleyişi üzerine kara bulutlar hissetmeye başlayınca gucarslan beyin ısrarla söylediği AOS yapın ifafesine yol açabilmek adına ekim ayı gibi B2 vize başvurusu yaptım.(bizler için tüm yapıcı çabaları için kendisine ayrıca teşekkürler) 2023 mayıs sonuna alabildiğim randevuyu ilerleyen günlerde 30 Ocak’a çekebildim. Bu süre içerisinde gren kart talihlisi olup bir de DS-260 formu göndermiş olmanın vize reddine sebep olacağı önyargısından kendimi soyutlayarak gayet sakin bir biçimde mülakatıma katıldım. İstanbul konsolosluğunda İngilizce gerçekleşen mülakatımda görevli hanımefendi göçmen vize başvurusu yaptığımı sorduğunda (ki ben DS 160 da bu bilgiye de şeffaf şekilde yer vermiştim) evet şansımı denemek istediğimi ve olursa da kariyerimi ABD de devam etmek istediğimi dürüstçe ifade ettim. Mülakat boyunca gayet sakin olmaya ve gerektiğinden fazla cümle kurmamaya özen gösterdim. Nihayetinde supervisor ile yapılan son değerlendirme sonrasında vizemin onaylandığı söylendi.
      Bu andan sonrası her şeyin yeniden başladığı bir dönem oldu, mevcut işimden ayrılmam ve risk alıp AOS yapmak adına ABD ye gitmeyi planlamam gerekiyordu.
      Bu süreç dahilinde avukat ve danışmanlık ve başvuru ücretleri gibi sınırsız belirsizliklerin yanında makul bekleme sürecini geçirmek adına 10 nisanda Los Angeles’dan giriş yaptığım ABD de turist olarak deneyim elde etmeye odaklandım. Mayıs sonu gibi yapılan başvuru aksiyonu ile imzamda belirtilen süreçler içerisinde Green kartıma ulaştım.
      Mülakatta gayet rutin şeyler soruluyor ve hiç de kasvetli bir ortam bulunmuyor. Yalnızca evraklarınızın neyi ifade ettiğinden emin olunuz ki ben DV fee yi anlamayarak zaten ödemesini yaptığım bir şeyin yoksunlupunda bir süre afalladım, Figen Hanımla irtibata geçtiğim anda görevli kadın zaten dosyalar arasında belgeyi bulmuş ve bana gülümseyerek bakıyordu.
      AOS yapmayı değerlendiren arkadaşlara tavsiyem eğer tek kişilerse ya da olağan dışı bir durum yok ise avukat vs ile uğraşmadan direkt Figen Hanımın danışmanlığı ile ilerlemelerinin yerinde olacağıdır. Sağ olsun gayet profesyonel şekilde dosyayı ve süreci ele aldı bana sadece söylenenleri yapmak kaldı. Bu vesile ile kendisine bir kez daha teşekkür ediyor, herkese hayallerine ulaştığı bir yıl diliyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Murat Demir 0
      Murat Demir 0

    Murat Demir 0 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Figen Bir sonraki dönemdeki arkadaşlara fikir vermesi açısından kendi sürecimi anlatmak istiyorum.
      28K seviyesinde bulunan case numarasına istinaden hızlıca D-260 formunu gönderdim ancak geçen süreler içerisinde an be an takip ettiğim Telegram gurubundan sürecin işleyişi üzerine kara bulutlar hissetmeye başlayınca gucarslan beyin ısrarla söylediği AOS yapın ifafesine yol açabilmek adına ekim ayı gibi B2 vize başvurusu yaptım.(bizler için tüm yapıcı çabaları için kendisine ayrıca teşekkürler) 2023 mayıs sonuna alabildiğim randevuyu ilerleyen günlerde 30 Ocak’a çekebildim. Bu süre içerisinde gren kart talihlisi olup bir de DS-260 formu göndermiş olmanın vize reddine sebep olacağı önyargısından kendimi soyutlayarak gayet sakin bir biçimde mülakatıma katıldım. İstanbul konsolosluğunda İngilizce gerçekleşen mülakatımda görevli hanımefendi göçmen vize başvurusu yaptığımı sorduğunda (ki ben DS 160 da bu bilgiye de şeffaf şekilde yer vermiştim) evet şansımı denemek istediğimi ve olursa da kariyerimi ABD de devam etmek istediğimi dürüstçe ifade ettim. Mülakat boyunca gayet sakin olmaya ve gerektiğinden fazla cümle kurmamaya özen gösterdim. Nihayetinde supervisor ile yapılan son değerlendirme sonrasında vizemin onaylandığı söylendi.
      Bu andan sonrası her şeyin yeniden başladığı bir dönem oldu, mevcut işimden ayrılmam ve risk alıp AOS yapmak adına ABD ye gitmeyi planlamam gerekiyordu.
      Bu süreç dahilinde avukat ve danışmanlık ve başvuru ücretleri gibi sınırsız belirsizliklerin yanında makul bekleme sürecini geçirmek adına 10 nisanda Los Angeles’dan giriş yaptığım ABD de turist olarak deneyim elde etmeye odaklandım. Mayıs sonu gibi yapılan başvuru aksiyonu ile imzamda belirtilen süreçler içerisinde Green kartıma ulaştım.
      Mülakatta gayet rutin şeyler soruluyor ve hiç de kasvetli bir ortam bulunmuyor. Yalnızca evraklarınızın neyi ifade ettiğinden emin olunuz ki ben DV fee yi anlamayarak zaten ödemesini yaptığım bir şeyin yoksunlupunda bir süre afalladım, Figen Hanımla irtibata geçtiğim anda görevli kadın zaten dosyalar arasında belgeyi bulmuş ve bana gülümseyerek bakıyordu.
      AOS yapmayı değerlendiren arkadaşlara tavsiyem eğer tek kişilerse ya da olağan dışı bir durum yok ise avukat vs ile uğraşmadan direkt Figen Hanımın danışmanlığı ile ilerlemelerinin yerinde olacağıdır. Sağ olsun gayet profesyonel şekilde dosyayı ve süreci ele aldı bana sadece söylenenleri yapmak kaldı. Bu vesile ile kendisine bir kez daha teşekkür ediyor, herkese hayallerine ulaştığı bir yıl diliyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Murat Demir 0
      Murat Demir 0