• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mesutyilmaz
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 10
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    mesutyilmaz

    @mesutyilmaz

    13
    İtibar
    29
    Profil Görüntülemeleri
    10
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    mesutyilmaz Takip etme Takip Et

    mesutyilmaz tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Herkese selamlar

      Unganlar ve Mulaket deneyimimi biraz gec yaziriyorum. Su anda Amerikanin Texas eyaletinin Austin sehrinden yaziyorum. Gec olsun guc olmasin 🙂

      6 Subat 2023 Unganlar

      10:30 daki randevum icin 15 dk onceden klinige gittim.Ilk kayit islemi icin 4. kata ciktim. Istenen butun evraklari teslim ettim. Fotograf cekimi yapildi. Burdaki islemler tamamlandiktan laboratuvar islemleri icin 3. kata yonlendirdiler. Burada 47 dolar odeme yaptiktan sonra lutfen salonda bekleyin test islemleri icin size seslenecekler dendi. 10 dakika sonra kan testi icin cagirdilar. Kan alimi tamamlandiktan sonra salonda bekleyin akciger tomografisi icin tekrar seslenecekler dendi. 5 dk bekledikten sonra cagirdilar ve akciger testini yaptilar. Testler tamamlandiktan sonra evraklarimi alip tekrar 4. kata ciktim. Ilgili kisi saat 12 de muyene icin tekrar gelmemi soyledi. Bir kac saat beklemek icin yakin civardaki bir kafeye gittim ve muayene saatini bekledim. 5 dk kala tekrar unganlara gittim ve 4. katta doktor muayenesi icin beklemeye basladim. Muayeneden once 350 dolar bir ücret ödedim. Bir sure sonra cagirdilar ve muayene odasina gectim. Muayene icin verdikleri onlugu giydim ve 3-4 dakika sonra doktor geldi. Ilk once tansiyonumu olctu. Sonrasinda psikolojik bir travma yasayip yasamadigimi, herhangi bir yerinizde iz olup olmadigini, dovme veya piercing olup olmadigini sordu. Bu esnada da sol koluma sadece bir asi yapti. Muayene islemi bittikten sonra salona tekrar dondum ve yarin oglen saatlerinde sonuclariniz alabilirsiniz dediler. Ertesi gun gittim ve sonuclarimi aldim.

      24 Subat 2023 Mulakat

      Normalde mulakat gunum 10 Subat tarihindeydi. Ulkemizde yasanan deprem felaketinden dolayi mulakat tarihim 24 Subat'a ertelendi. Konsolosluk bunu mail uzerinden iletti. Deprem zamanları telegram grubunda ertelenebilecegi ile ilgili de bir muhabbet olmustu. Saglik muayenesi sonuclarini aldiktan sonra Istanbula geri dondum ve mulakat tarihini beklemeye basladim. Bu sure zarfinda hem isime devam ettim hem de evraklari surekli kontrol ettim. Mulakat gununden bir gun once Ankara'ya gittim.Bir gun onceden giderek konsolosluk binasina baktim. Konsolosluk binası yeni yapilmisti. Konsolosluk binasinin fotografini cekmek yasak. Dikkat ediniz 🙂 Ben cektim ve ordaki nobet tutan polis silmek icin beni uyardi. Telefonumdan fotografi sildim. Sonra kaldigim yere geri dondum ve sabah olmasini bekledim. Ve nihayet mulakat gunu geldi. Mulakat saatim sabah 11 deydi. 1 saat onceden konsolosluk binasinin onune gittim. Epey kalabalikti. Esyalarimi konsolosluğa yakin bir büfeye 50TL karsiliginda emanet ettim. Son kez evraklari kontrol ederken e-devletten aldigin nufus kagit orneginin tarihinin gectigini fark ettim. Bunun bir sorun olabileceğini dusundum ve maps den bir kırtasiye buldum. 15 dk mesafedeydi. Gittim ve yenisini cikardim. Konsolosluğa geri dondum ve sirada beklemeye başladım. Epey sıra vardi ve yavaşlar ilerliyordu. Tedirgin olmaya baslamistim. Pasaport kontrolunun yapildigi bölümdeki calisan kisiye durumu anlattım ve anlayış göstererek ilk siraya aldi. Pasaportumu verdikten sonra konsolosluga girişimi kapısına yönlendirdi. Burada xray cihazından geçtikten sonra hızlı bir sekilde konsolosluğa girişimi yaptım. Giriste sol tarafta evrak kontolu yapılıyordu. Saraya geçtim. Bir 10 dk sonra sıra bana geldi ve confirmation number’in olduğu kagidi, vesikalık fotografimi ve pasaportumu verdim. Kontrol ettikten sonra pasaportumu geri aldım ve vize ücretini ödemek icin hemen ilerisinde sag tarafdaki veznedeki kisiye kredi kartımı verdim ve 330 dolar vize ücretininin ödemesini yaptım. Sonra bana bir sıra numarası verildi ve bekleme salonuna gittim. Ordaki ekranlarda sıra numaralar yazıyordu. Yaklaşık 15 dk sonra sıra numaram yandı ve ilgili alana gittim. Ilgili gorevli sırasıyla tum belgeleri istedi. Kontrol ettikten sonra lütfen salonda beklemeye devam edin dedi. Yaklasik yarim saat bekledikten sonra tekrar sıra numaram ekranda gorundu ve ilgili alana gittim. Burdaki gorevli güler yüzlü biriydi. Bana bazı sorular sordu. Amerikada tanidiginiz biri var mi? Nerede yasamayı düşünüyorsunuz. Kalacak yeriniz var mi? Hangi mesleği yapmayı düşünüyorsun? Daha once amerikada bulundunuz mu? gibi sorular sordu. Soruları cevaplandıktan sonra verdiginiz tum bilgiler icin yemin etmem istendi. Sonrasında bir kaç dakika daha islemlere devam ettikten sonra güler yüzlü bir sekilde tebrikler vizeniz onaylandı dedi. 1 hafta icinde adresinize kargo ile göndereceğiz dedi. Karsilili tesekkurlesmeden sonra konsolosluk binasından ayrıldım.

      Bir hafta icinde pasaportum ve gecici vizem geldi.

      Bu serüvende emegi gecen, yardimci olan, özelliklede yeşilkart forumunu kuran, telegram grubundaki adminlere çok teşekkür ediyorum. Herkesin vizesini almasını umuyorum. Ben su an Texas’in Austin sehrinde yaşıyorum. Geleli 2 ay bitti. Asil green card vizem ve ssn numaram geldi. Gecen ay surucu belgemi aldım. Su an burada hayata tutunmaya calisiyorum. Texas da yasamayı düşünen arkadaslar varsa yardimci olabileceğim bir konu olursa seve seve yardimci olmaya calisirim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Merhaba arkadaslar. Subat ayinda mulakate girdim ve vizemi aldim. Mayis ayinda Texas eyaletinin Austin sehrine tasindim. Ilk hafta banka hesabi actim. Debit ve kredi karti aldim. Green card ve ssn numaram haziran ayi icerisinde geldi. Temmuz ayinda da surucu belgesini aldim. Henuz kendi meslegimi bulamadim.Su anda Uber Eats soförlugu yaparak para kazaniyorum. Bu zamana kadar arkadasimin yaninda gecici olarak kaldim. Kiralik ev arayisindayim. Cogu yer son 3 aylik banka dokumu istiyor. Veya kira tutarinin en az 3 Kati olacak sekilde brut Maas kazanmami istiyor ve bunun kanitini talep ediyor. Simdilik austinde kalmak icin yer ariyorum. Ev arkadasi arayan varsa benimle iletisime gecebilir mi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @kuzey Merhaba, ben buraya gelirken acikcasi cok arastirmadim. Yakin arkadaslarim burda oldugu icin tercih ettim diyebilirim.
      Oneri konusu hakkinda sunlari soyleyebilirim.

      Burasi yazin asiri sicak. 110F'lara kadar sicaklik yukselebiliyor. Evde arabada, mekanlarda klima olmazsa olmaz. Toplu tasima sehir merkezleri haric gelismemis. Hemen hemen herkes araba sahibi. Ben Austin de yasiyorum. bildigim kadariyla burda suc oranlari az. Diger sehirler hakkinda pek bilgim yok. Austin biraz pahali bir sehir diyebilirim. Sehir duzeni cok iyi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz

    mesutyilmaz tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Tebrik ederim, yeni hayatinizda basarilar dilerim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @drakia5 tebrikler, umarim sorunsuz bir mulakat olur ve vizenizi alirsiniz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?
      1. basvurumda cikti.
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @kuzey Merhaba, ben buraya gelirken acikcasi cok arastirmadim. Yakin arkadaslarim burda oldugu icin tercih ettim diyebilirim.
      Oneri konusu hakkinda sunlari soyleyebilirim.

      Burasi yazin asiri sicak. 110F'lara kadar sicaklik yukselebiliyor. Evde arabada, mekanlarda klima olmazsa olmaz. Toplu tasima sehir merkezleri haric gelismemis. Hemen hemen herkes araba sahibi. Ben Austin de yasiyorum. bildigim kadariyla burda suc oranlari az. Diger sehirler hakkinda pek bilgim yok. Austin biraz pahali bir sehir diyebilirim. Sehir duzeni cok iyi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @ozgurcc Merhaba, evet acabildim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @barbie merhaba bildiğim kadariyla gayrimenkulleri veya arabayı gösterebilirsiniz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @eray26 selam 17.5k dolar gösterdim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @eray26 Merhaba, 17.5K dolar birikim gösterdim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Herkese selamlar

      Unganlar ve Mulaket deneyimimi biraz gec yaziriyorum. Su anda Amerikanin Texas eyaletinin Austin sehrinden yaziyorum. Gec olsun guc olmasin 🙂

      6 Subat 2023 Unganlar

      10:30 daki randevum icin 15 dk onceden klinige gittim.Ilk kayit islemi icin 4. kata ciktim. Istenen butun evraklari teslim ettim. Fotograf cekimi yapildi. Burdaki islemler tamamlandiktan laboratuvar islemleri icin 3. kata yonlendirdiler. Burada 47 dolar odeme yaptiktan sonra lutfen salonda bekleyin test islemleri icin size seslenecekler dendi. 10 dakika sonra kan testi icin cagirdilar. Kan alimi tamamlandiktan sonra salonda bekleyin akciger tomografisi icin tekrar seslenecekler dendi. 5 dk bekledikten sonra cagirdilar ve akciger testini yaptilar. Testler tamamlandiktan sonra evraklarimi alip tekrar 4. kata ciktim. Ilgili kisi saat 12 de muyene icin tekrar gelmemi soyledi. Bir kac saat beklemek icin yakin civardaki bir kafeye gittim ve muayene saatini bekledim. 5 dk kala tekrar unganlara gittim ve 4. katta doktor muayenesi icin beklemeye basladim. Muayeneden once 350 dolar bir ücret ödedim. Bir sure sonra cagirdilar ve muayene odasina gectim. Muayene icin verdikleri onlugu giydim ve 3-4 dakika sonra doktor geldi. Ilk once tansiyonumu olctu. Sonrasinda psikolojik bir travma yasayip yasamadigimi, herhangi bir yerinizde iz olup olmadigini, dovme veya piercing olup olmadigini sordu. Bu esnada da sol koluma sadece bir asi yapti. Muayene islemi bittikten sonra salona tekrar dondum ve yarin oglen saatlerinde sonuclariniz alabilirsiniz dediler. Ertesi gun gittim ve sonuclarimi aldim.

      24 Subat 2023 Mulakat

      Normalde mulakat gunum 10 Subat tarihindeydi. Ulkemizde yasanan deprem felaketinden dolayi mulakat tarihim 24 Subat'a ertelendi. Konsolosluk bunu mail uzerinden iletti. Deprem zamanları telegram grubunda ertelenebilecegi ile ilgili de bir muhabbet olmustu. Saglik muayenesi sonuclarini aldiktan sonra Istanbula geri dondum ve mulakat tarihini beklemeye basladim. Bu sure zarfinda hem isime devam ettim hem de evraklari surekli kontrol ettim. Mulakat gununden bir gun once Ankara'ya gittim.Bir gun onceden giderek konsolosluk binasina baktim. Konsolosluk binası yeni yapilmisti. Konsolosluk binasinin fotografini cekmek yasak. Dikkat ediniz 🙂 Ben cektim ve ordaki nobet tutan polis silmek icin beni uyardi. Telefonumdan fotografi sildim. Sonra kaldigim yere geri dondum ve sabah olmasini bekledim. Ve nihayet mulakat gunu geldi. Mulakat saatim sabah 11 deydi. 1 saat onceden konsolosluk binasinin onune gittim. Epey kalabalikti. Esyalarimi konsolosluğa yakin bir büfeye 50TL karsiliginda emanet ettim. Son kez evraklari kontrol ederken e-devletten aldigin nufus kagit orneginin tarihinin gectigini fark ettim. Bunun bir sorun olabileceğini dusundum ve maps den bir kırtasiye buldum. 15 dk mesafedeydi. Gittim ve yenisini cikardim. Konsolosluğa geri dondum ve sirada beklemeye başladım. Epey sıra vardi ve yavaşlar ilerliyordu. Tedirgin olmaya baslamistim. Pasaport kontrolunun yapildigi bölümdeki calisan kisiye durumu anlattım ve anlayış göstererek ilk siraya aldi. Pasaportumu verdikten sonra konsolosluga girişimi kapısına yönlendirdi. Burada xray cihazından geçtikten sonra hızlı bir sekilde konsolosluğa girişimi yaptım. Giriste sol tarafta evrak kontolu yapılıyordu. Saraya geçtim. Bir 10 dk sonra sıra bana geldi ve confirmation number’in olduğu kagidi, vesikalık fotografimi ve pasaportumu verdim. Kontrol ettikten sonra pasaportumu geri aldım ve vize ücretini ödemek icin hemen ilerisinde sag tarafdaki veznedeki kisiye kredi kartımı verdim ve 330 dolar vize ücretininin ödemesini yaptım. Sonra bana bir sıra numarası verildi ve bekleme salonuna gittim. Ordaki ekranlarda sıra numaralar yazıyordu. Yaklaşık 15 dk sonra sıra numaram yandı ve ilgili alana gittim. Ilgili gorevli sırasıyla tum belgeleri istedi. Kontrol ettikten sonra lütfen salonda beklemeye devam edin dedi. Yaklasik yarim saat bekledikten sonra tekrar sıra numaram ekranda gorundu ve ilgili alana gittim. Burdaki gorevli güler yüzlü biriydi. Bana bazı sorular sordu. Amerikada tanidiginiz biri var mi? Nerede yasamayı düşünüyorsunuz. Kalacak yeriniz var mi? Hangi mesleği yapmayı düşünüyorsun? Daha once amerikada bulundunuz mu? gibi sorular sordu. Soruları cevaplandıktan sonra verdiginiz tum bilgiler icin yemin etmem istendi. Sonrasında bir kaç dakika daha islemlere devam ettikten sonra güler yüzlü bir sekilde tebrikler vizeniz onaylandı dedi. 1 hafta icinde adresinize kargo ile göndereceğiz dedi. Karsilili tesekkurlesmeden sonra konsolosluk binasından ayrıldım.

      Bir hafta icinde pasaportum ve gecici vizem geldi.

      Bu serüvende emegi gecen, yardimci olan, özelliklede yeşilkart forumunu kuran, telegram grubundaki adminlere çok teşekkür ediyorum. Herkesin vizesini almasını umuyorum. Ben su an Texas’in Austin sehrinde yaşıyorum. Geleli 2 ay bitti. Asil green card vizem ve ssn numaram geldi. Gecen ay surucu belgemi aldım. Su an burada hayata tutunmaya calisiyorum. Texas da yasamayı düşünen arkadaslar varsa yardimci olabileceğim bir konu olursa seve seve yardimci olmaya calisirim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Merhaba arkadaslar. Subat ayinda mulakate girdim ve vizemi aldim. Mayis ayinda Texas eyaletinin Austin sehrine tasindim. Ilk hafta banka hesabi actim. Debit ve kredi karti aldim. Green card ve ssn numaram haziran ayi icerisinde geldi. Temmuz ayinda da surucu belgesini aldim. Henuz kendi meslegimi bulamadim.Su anda Uber Eats soförlugu yaparak para kazaniyorum. Bu zamana kadar arkadasimin yaninda gecici olarak kaldim. Kiralik ev arayisindayim. Cogu yer son 3 aylik banka dokumu istiyor. Veya kira tutarinin en az 3 Kati olacak sekilde brut Maas kazanmami istiyor ve bunun kanitini talep ediyor. Simdilik austinde kalmak icin yer ariyorum. Ev arkadasi arayan varsa benimle iletisime gecebilir mi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mesutyilmaz