Arkadaşlar herkese merhaba ben dv 2023 e başvurumu yaptım. 22 yaşındayım eğer gc çıkarsa ailemi yanıma nasıl alabilirim annem ve babam için ds260 formunu dolduramıyorum ama benim gc a sahip olmam onların turist vizesi alıp yanıma gelmelerine yardımcı oluyor mu ? malum turist vizeleri çok fazla red alıyor.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
gökhan gürkan 1
@gökhan gürkan 1
gökhan gürkan 1 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı