Benim cn 22binlerde ve formu bu ayın 20sinde yolladım bu cnye genelde haziran ayı denk gelmiş önceki yıllarda bu sene durum aynı mı olur sizce?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
T
Tommyshelby tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Tommyshelby tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@İsmail-Karakaya telegram grubunuzun adresini alabilir miyim
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sono teşekkür ederim sence 12 Eylül geçmiydi ds 260 doldurmak için,biraz da cn yüksek diye eylülde doldurdum acele etmedim
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Benim cn 22binlerde ve formu bu ayın 20sinde yolladım bu cnye genelde haziran ayı denk gelmiş önceki yıllarda bu sene durum aynı mı olur sizce?