• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. sinanpasa4
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 3
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    sinanpasa4

    @sinanpasa4

    0
    İtibar
    251
    Profil Görüntülemeleri
    3
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    sinanpasa4 Takip etme Takip Et

    sinanpasa4 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: 10 yıl vize yasağı ile abd vizesi almak(waiver)

      Çok teşekkür ederim. Bekleyeceğim, iyi çalışmalar.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sinanpasa4
    • extreme hardship waiver(10 yil vize yasaklilar icin es durumundan vize alabilme)

      Merhaba ben abd de 13 yıl yaşadıktan sonra Türkiye ye döndüm ben yaklaşık 5 sene oldu. Abd de ye öğrenci vizesi ile gittikten sonra vize sürem dolduğu için kaçak duruma düştüm. Geçen aylarda turist vizesi için ankara ya gittim ve red aldım bana 10 yıl gidiş yasağım olduğu söylendi.
      Şimdi abd deki kız arkadaşım ile nişanlanıp k1 fiance (nişanlı) vizesi için başvuru yapsam bana tekrar red verirlermi? Eğer red olursa nişanlı vizesi için extreme hardship waiver a başvuru yapabilirmiyim?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sinanpasa4
    • 10 yıl vize yasağı ile abd vizesi almak(waiver)

      Merhaba ben abd de 13 yıl yaşadıktan sonra Türkiye ye döndüm ben yaklaşık ( sene oldu. Abd de ye öğrenci vizesi ile gittikten sonra vize sürem dolduğu için kaçak duruma düştüm. Geçen aylarda turist vizesi için ankara ya gittim ve red aldım bana 10 yıl gidiş yasağım olduğu söylendi.
      Şimdi abd deki kız arkadaşım ile nişanlanıp k1 fiance (nişanlı) vizesi için başvuru yapsam bana tekrar red verirlermi? Eğer red olursa nişanlı vizesi için extreme hardship waiver a başvuru yapabilirmiyim?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sinanpasa4