@balıkçı benimde iptal edilmedi bekliyorum.
bill_carson
@bill_carson
bill_carson tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@aysegul teşekkür ederim, sizde üzülmeyin sağlık olsun

-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@MuRtY aynen öyle. Eskiye bakmıyorlar bile. Yeni ds160 numaranızı pasaport un arkasına yapıştırıyorlar hatta.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10 ben dv ye başvurmadım. Red aldım.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Gencovaista çok doğru söylüyorsunuz hocam. Israrcı olmak güzel ama bu demek değil 2 gün sonra tekrar başvuru yapmak değil bence. Sizin de değindiğiniz gibi.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Kef14 salak gibi araba anaharını dışarı bıraktım ben 10 lira vermiştim

-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Ben de hatırladığım kadarıyla bir şeyler yazayım.
Benim yaptığım hataları yapmayın.
İlk vize görüşmem galiba 2021 sonuna doğruydu.
3,5 yıllık devlet memuru idim o zaman ilk görüşmede. Daha öncesinde gürcistana gitmiştim 2015 yılında. Yani pasaport bomboştu.
Ben olsam ben de kendime red verirdi. Şu an. Ulan kıbrısa bile gitmemişsin kaç yıldır ülkeden dışarı adım atmamışsın. Abd gidecem diyorsun. Hadi ordan aç kuçu kuçu derler adama. (Dediler)
Red aldım. Görüşmede klasik şeyler sorulmuştu diye hatırlıyorum.Daha sonra tekrar başvurdum çok bir zaman geçmeden bir bosna hersek seyahatim oldu ve bir kaç balkan ülkesi daha.
Ama gene red tabi.
İkinci görüşmede şöyle garip bir soru sordu daha önce meksikaya gittiniz mi dedi. Gitmemiştim. Bunu ne için sordu zarf mı attı anlamadım. Bu arada gene konsolos görevlisi olsam gene vermezdim vize. Haklılar. Kaç yıldır bir yeri gezmeyen beyfendi abd den red yiyince seyyah moduna geçmiş.
Yemezler yemedilerde.
Daha sonra bi şengen patlattım İtalya ve bi kaç avrupa ülkesi daha tek seferde.
Kaç ay sonra 3. Ye başvurdum hatırlamıyorum tam ama üzerin galiba en az 6 ay geçmişti. Gene vermediler. Ben olsam gene vermezdim. Kaç yaşına gelmiş adam hiç gezmemiş ilk abd vizesinden sonra gezmeye başlıyor. İlk redden sonra bi insan gezmeye başlayabilir hadi bi ihtimal. E be mübarek kıran mı girdi abd yede iki de bir başvuruyorsun. Get yörü az başka ülkeleri gez hele bi kıta değiştir. Ama yok biz napcaz abd ye gidecez illa. Yemezler.
3. Son görüşmemde şöyle değişik bir şey oldu parmak izi verirken veya o aşamalarda türk bir konsolosluk görevlisi camın arkasında.
İş yerimden belge sordu. Daha önce hiç sormamışlardı belge.
Gene red aldık. Daha sonra defteri kapattım. Yaklaşık 2,5 yıldır falan. Onun üzerine bi balkan 3 kez kıbrıs bir kez Japonya bir kez İngiltere gezilerim oldu bu geziler abd için değildi gerçekten.
Şu an ilk başvurum olsaydı alma şansım yüksekti bence ama daha önceki 3 red baya eksi yazar bana.
Bakalım ay sonu görüşme var.
Bütün yarışmacılara başarılar dilerim. Bence türkiyede vizeye başvuranların en az %60 ı geri dönmüyor. Ben olsam çok zengin ve Orjinal gezgin hariç kimseye vize vermem. (Kimse gücenmesin ama durum ortada)
Orjinal gezginsen kastımda uzun yıllardır gezen asya afrika amerika gibi bir çok kıtaya gitmiş kişiler.
Profilim
Bekar
Memur
Şu an yaş 33 -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Selam millet turist vizesi için whatsapp grubu var mı acaba?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Millet şimdi turist vizeleri az da olsa veriliyor mu yoksa sadece acil başvurular da bulunanların ve onaylananların ki mi veriliyor.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@crazycells, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@lfcali, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
Millet şimdi turist vizeleri az da olsa veriliyor mu yoksa sadece acil başvurular da bulunanların ve onaylananların ki mi veriliyor.
kapasite sinirli olsa da veriliyor, ama yeni tarih alanlar icin 1 yil sonraya tarih veriliyor, bilginize.
Benim duyduğum verilmiyormuş bi danışman sadece aciller ve vize yenilme olanlar veriliyormuş.
bill_carson tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@fofty-güzelbey askerlikten ziyade hiç yurtdışına çıkmamış olman.
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar. 4. Reddimi aldım.
1dk bilemediniz 2dk sürdü.
Red vereceği bende her türlü belli. Çünkü tercüman bile çağırmak istemedi.
Kendin mi gidedeksin dedi. Kız arkadaşımla dedim.
Daha önce beraber bir yere gittiniz mi dedi yok dedim.
….. yerde mi çalışıyorsunuz dedi evet dedim.
Sonra red verdi. Bir sürü ülkeye gidip geldim umursamıyorlar bile. Zaten mimliyiz diye
Bende red verecek her türlü sana öylesine sorular soruyor. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
merhaba randevu sayfasından herhangini bir islem yapmam lazim mi randevuya girmeden once. birde sayfanın en altında randevu teyidi yazıyor orada invalid date yazıyor bu normal mi?
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ATS16 kesinlikle sık kullanılan bir isim ve soyad. Katılıyorum size o yüzden sordu galiba.
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Ben de hatırladığım kadarıyla bir şeyler yazayım.
Benim yaptığım hataları yapmayın.
İlk vize görüşmem galiba 2021 sonuna doğruydu.
3,5 yıllık devlet memuru idim o zaman ilk görüşmede. Daha öncesinde gürcistana gitmiştim 2015 yılında. Yani pasaport bomboştu.
Ben olsam ben de kendime red verirdi. Şu an. Ulan kıbrısa bile gitmemişsin kaç yıldır ülkeden dışarı adım atmamışsın. Abd gidecem diyorsun. Hadi ordan aç kuçu kuçu derler adama. (Dediler)
Red aldım. Görüşmede klasik şeyler sorulmuştu diye hatırlıyorum.Daha sonra tekrar başvurdum çok bir zaman geçmeden bir bosna hersek seyahatim oldu ve bir kaç balkan ülkesi daha.
Ama gene red tabi.
İkinci görüşmede şöyle garip bir soru sordu daha önce meksikaya gittiniz mi dedi. Gitmemiştim. Bunu ne için sordu zarf mı attı anlamadım. Bu arada gene konsolos görevlisi olsam gene vermezdim vize. Haklılar. Kaç yıldır bir yeri gezmeyen beyfendi abd den red yiyince seyyah moduna geçmiş.
Yemezler yemedilerde.
Daha sonra bi şengen patlattım İtalya ve bi kaç avrupa ülkesi daha tek seferde.
Kaç ay sonra 3. Ye başvurdum hatırlamıyorum tam ama üzerin galiba en az 6 ay geçmişti. Gene vermediler. Ben olsam gene vermezdim. Kaç yaşına gelmiş adam hiç gezmemiş ilk abd vizesinden sonra gezmeye başlıyor. İlk redden sonra bi insan gezmeye başlayabilir hadi bi ihtimal. E be mübarek kıran mı girdi abd yede iki de bir başvuruyorsun. Get yörü az başka ülkeleri gez hele bi kıta değiştir. Ama yok biz napcaz abd ye gidecez illa. Yemezler.
3. Son görüşmemde şöyle değişik bir şey oldu parmak izi verirken veya o aşamalarda türk bir konsolosluk görevlisi camın arkasında.
İş yerimden belge sordu. Daha önce hiç sormamışlardı belge.
Gene red aldık. Daha sonra defteri kapattım. Yaklaşık 2,5 yıldır falan. Onun üzerine bi balkan 3 kez kıbrıs bir kez Japonya bir kez İngiltere gezilerim oldu bu geziler abd için değildi gerçekten.
Şu an ilk başvurum olsaydı alma şansım yüksekti bence ama daha önceki 3 red baya eksi yazar bana.
Bakalım ay sonu görüşme var.
Bütün yarışmacılara başarılar dilerim. Bence türkiyede vizeye başvuranların en az %60 ı geri dönmüyor. Ben olsam çok zengin ve Orjinal gezgin hariç kimseye vize vermem. (Kimse gücenmesin ama durum ortada)
Orjinal gezginsen kastımda uzun yıllardır gezen asya afrika amerika gibi bir çok kıtaya gitmiş kişiler.
Profilim
Bekar
Memur
Şu an yaş 33 -
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@galadriel avrupayi elbet merak etmeyebilirsiniz ama baska ulkeleredemi gitmediniz
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba. İstanbul konsolosluğuna yakın uygun fiyatlı nerede kalabilirim? (Körfez otele ulaşamadım)
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ramazan teşekkür ederim cevabiniz icin.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Randevuya giderken neler götürmem lazım. Ds160 ve randevu onay sayfası galiba dimi. Başka evrak lazım mı. Fotoğraf falan. Yardımcı olursanız memnun olurum. Teşekkür ederim.