Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • bu sene ne oldu öyleinanılmaz bır hayal kırıklığı. ınsanlar konsolosluğun kapısından dönmüşler. yeni yeni takip edilyorum. gerçekten can sıkıcı.


  • @Kekw DV2023 rezil başladı, rezil devam etti… Daha fazla rezilleşmez artık dedik; daha da rezil bitti… Durum bu…

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @deep_blue bazı gerçekleri bizler kabullenmekte zorlanıyoruz. Mayısta çıktığı zaman sana kesin verilecek diye bir garanti vermiyorlar. Bizler duygusalız milletiz. Ondan dolayı inanılmaz derece de etkileniyoruz. Bu olaya hayatımızı adıyoruz aksilik çıkınca da depresyona girecek kadar kötü oluyoruz. Bir de amerika tarafından bakalım. Göçmeyen olmayan vize ile gelip geri dönen kaç kişi acaba. Meksikadan kaçak olarak gelen ülkelerin başında kim geliyor. Bir haber linki koyucam başrolde yine Türk var. Bu sebepten dolayı hep kendi tarafından bakmayacaksın. Ondan dolayı mayısta çıktığı zaman gidiyorum kelimesini kullanmaya başlamak insanı hayal kırıklığına uğratıyor.


  • arkadaşlar dolandırıcılar abd de de var.buyrun kanıtı. gönderdiği adres bu .daha gidemeden öpecekler bizi.sizede böyle bir mail geldimi?
    [email protected]
    ırs.png


  • @deep_blue Çok geçmiş olsun hocam. 20 senedir çekilişe katılıyorum. Yaşadığınızdansa hiç kazanmamak daha iyi. Umarım tekrar deneyip tekrardan şans kazanırsınız.

  • ⭐⭐

    2025 yılı greencard başvuruları 4 Ekim 2023 tarihinde başlayacaktır.

    Başvuru yaparken dikkat edilmesi gereken hususlar şöyle:

    • Kurallara uygun fotoğraf
    • Dikkatle doldurulmuş bir başvuru (Ad soyad doğum tarihi hataları yapmamak, defalarca kontrol etmek)
    • Submit ettikten sonra verilen confirmation number'ı iyi saklamak (kendine ait başka bir maile göndermek gibi örneğin)

    Daha sonra Mayıs 2024'e kadar beklemek 🙂

  • ⭐⭐

    @Serapp 3 maddeye ekran görüntüsü almak bilgisayara kaydetmek,telefon ile fotoğrafını çekip onu galeride favorilere almak gibi ek önlemleride ekleyebiliriz.
    Herkesin şansı bol olsun. Bu sene forumda çok soruldu çekiliş bilgilerimi hatırlamıyorum ne yapmalıyım

  • ⭐⭐⭐

    @deep_blue maalesef ki aynen dediğiniz gibi oldu. Az mülakatla başladılar bu ne rezillik yeni yerede taşındınız dedik Ankara için, bunu gören Ankara daha kötüsü var buyrun dedi ve bir kaç ay hiç mülakat vermeden geçti. Sonra bu boşluğun üstüne toplu bir mülakat verirler umarım diye bekledik ama yine az bir mülakatla devam ettiler, neyse hiç yoktan devam ediyorlar diye avutmaya çalıştık bu seferde DoS vize bitti engeliyle tahmin bile edemeyeceğimiz bir hüsrana sürükledi insanları

  • ⭐⭐

    @selamibasaran Bilgisayar çöker, telefon bozulur diye email atmanın garanti olduğunu düşünüyorum 🙂


  • DV25 başvurusu öncesi herkese tekrardan merhaba ,
    Allah herkesin gönlüne göre versin 🙏


  • @Serapp kaybetseniz bile sorgulama sırasında tekrar öğrenebiliyosunuz endişeye gerek yok

  • ⭐⭐

    Talihliler mutlu da biz talihsizler ne yapalım 🙂

    Başvuru dönemi yaklaştı. Bu sene sonuçlar açıklandığında muhtemelen ben askerde olacağım. Green Card zamanında çıksaydı askerde değil de Amerika’da olacaktım. Hayat işte. 🙂

    Neyse her işte vardır bir hayır diyelim.

  • ⭐⭐⭐

    @Chromium talihlilerede ne denli mutlu denilebilirse. Önceden talihli olmak yetmiyor mülakat alana kadar kendinizi kötüye hazırlayın diyordum, artık mülakat almakta yetmiyor vizeniz basılana kadar kendinizi hep hazırda tutun diyeceğim. Hatta vize basılsa bile amerika topraklarına ayak basıp havaalanından çıkış yapana kadar bile diyebiliriz

  • ⭐⭐

    @Emre-Kurtulmuş Haklısınız talihli olduktan sonrası da sıkıntılı bir süreç. Bizim konsolosluğun çıkarttığı zorlukları okuyorum hep. Benimki de işte lafın gelişi..


  • Merhabalar arkadaşlar bu sene tekrardan aranızdayım 2023 HNBS, 2024 te düğün telaşı derken başvuramadık bu sene kısmetse eşimle birlikte ikimiz birden deneyeceğiz herkes için hayırlısı olsun gönül istiyor hep birlikte kazanalım


  • A planımız vardı. mayıs 2022 de green kart çıktı B>A oldu. 7 eylülde B= boş küme. yeniden A canımsın. olan 1,5 sene zaman kaybı. emek dosya taşıdık çeviri yol otel vb masraflar sitress kurdeşen olduk. özetle çıksada olmayabiliyor. buna göre değerlendirin


  • @svsucr Abi senin dosyanı taşımanda ben vesile olmuştum çok üzüldüm gerçekten.. 2 kişi daha var böyle ne denir bilemiyorum..


  • @Emre-Kurtulmuş Aynen öyle. Havaalanındaki görevli Welcome to USA demeden sanırım akıbetimiz kesin belli olmayacak 😞

  • ⭐⭐⭐

    @misha90 aynen öyle cbpyi geçene kadar tam anlamıyla bir oh diyemiyor insan


  • @Emre-Kurtulmuş Ben vize aldıktan sonra( inşallah) hemen gitmeyi değil de 2-3 ay sonra gitmeyi planlıyordum ama bu işler belli olmaz bi aksilik çıkar bi şey olur o yüzden hemen gitmekte fayda görüyorum artık


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

51
Online

40.5k
Users

4.4k
Topics

422.8k
Posts


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum