Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz forum@yesilkartforum.com adresine email gönderebilirler!

  • Hahaha 🤣. Aynı konu eşimle aramda geçti biz de direkt çıkarttık keşke dedik şöyle 10+10 yıl falan olsaydı.

    @Lossantosdy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @gnollzy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    Pasaportlara zam geleceği söylentisi demeyelim de ara zam yapmazlar ama yıl sonunda harçlara gelecek enflasyon zammıyla güzel para olacak. Şu an bile iki kişi 3.800 liraya geldi. %90 zam geleceğini varsayarak iki kişi pasaport ücreti olacak bize 7.220 lira. Yani bence konudan bağımsız çıkartmayı düşünen varsa beklemesin çıkartsın.

    @diablo_ercan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @doguStone DV2024 kılavuzu yayınlandı.

    1- evet pasaport şartı KALDIRILDI. (malesef) 😞
    2- pasaportunun süresi bittiği için yeni çıkartmak istiyorsan bence çıkart ama sana kalmış. pasaportlara zam geleceği söylentisi var zam gelmeden al.

    aynısını düşündüğüm için 10yıllık çıkarttım eşimle birlikte 2-3hafta öncede geldi zaten. 20 yıllık olsaydı onu çıkarırdım 😃


  • @Emre-Kurtulmuş, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @resul-öztürk toplamda 55.000 vize ayırıyor zaten dünya geneline. 3850 gibi bir rakam kalıyor bu paydan türkiyeye

    Yanlış. Türkiye’ ye bu rakam kalıyor diyemeyiz. Malsimum alınabilecek vize sayısı toplam rakam olan 55.000 in 7% si olduğu için bu rakam ortaya çıkıyor.


  • @gnollzy Benim de asıl hedefim bu üniversite bittikten sonra, greencard arada çıkar da hiçbirine gerek kalmaz umarım


  • @gnollzy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    Hahaha 🤣. Aynı konu eşimle aramda geçti biz de direkt çıkarttık keşke dedik şöyle 10+10 yıl falan olsaydı.

    @Lossantosdy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @gnollzy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    Pasaportlara zam geleceği söylentisi demeyelim de ara zam yapmazlar ama yıl sonunda harçlara gelecek enflasyon zammıyla güzel para olacak. Şu an bile iki kişi 3.800 liraya geldi. %90 zam geleceğini varsayarak iki kişi pasaport ücreti olacak bize 7.220 lira. Yani bence konudan bağımsız çıkartmayı düşünen varsa beklemesin çıkartsın.

    @diablo_ercan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @doguStone DV2024 kılavuzu yayınlandı.

    1- evet pasaport şartı KALDIRILDI. (malesef) 😞
    2- pasaportunun süresi bittiği için yeni çıkartmak istiyorsan bence çıkart ama sana kalmış. pasaportlara zam geleceği söylentisi var zam gelmeden al.

    aynısını düşündüğüm için 10yıllık çıkarttım eşimle birlikte 2-3hafta öncede geldi zaten. 20 yıllık olsaydı onu çıkarırdım 😃

    akıllı insanların hali bi başka oluyor canım 😃


  • @gnollzy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @JesusLord, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    Arkadaşlar İngiltere işçi alımı için şartları en hafife indireceğini söylüyor. AB’de genç nüfus azalıyor mu? Denemekte fayda var

    Yakında ben birkaç ülkeden yeşil kart benzeri göçmen vize türleri çıkaracağını düşünüyorum (2-5 yıl içerisinde). Tabii ki bu şahsi fikrimdir.

    Umarım öyle olur, fakat İngiltere’nin ki bayağı acayip İngilizce bilme şartını bile kaldıracağını söylüyor. Almanya ve İngiltere denemekte fayda var. AB üreme konusunda öyle düşmüş ki neredeyse gelen göçmenler ürüyormuş sadece😂Bana çok tanıdık geldi, Türkler içinde artık aynı şey oluyor. Tabi AB insanı için ürememe isteği bunun bir gereklilik olmadığı gibi nedenler bizim ise geçim ve gelecek kaygısı nedeniyle.


  • @Özgür-Can, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @gnollzy Benim de asıl hedefim bu üniversite bittikten sonra, greencard arada çıkar da hiçbirine gerek kalmaz umarım

    Siz hatırladığım kadarıyla gençtiniz çok. Size tavsiyem dil öğrenmeniz. 2 arkadaşım bu şekilde biri Fransa’ya biri almanyaya göç etti. Gc bir Loto. Başvurup unutursun. AB’ye gidip oradan da yapabilirsin

  • ⭐⭐

    @gnollzy Avrupa'nın farkı kalifiye insanları seçmesi. Green Card lise mezunu herkesi kabul ediyor. Ama Avrupa seçerek alıyor ve alacak. Pandemi ile gündeme gelen yetişmiş sağlık personeli talebi günden güne artıyor. Diğer alanlarda da açık var tabi. Dediğinize katılıyorum.


  • Bugün fotoğraf çektirdim ama boyut 240 kb'tan fazla çıkıyor nasıl düzeltebilirim? Photoshoptan boyutları ayarladığımda bile KB fazla çıkıyor maalesef.


  • AB için zaten blue card denen sistem var. Ama kalifiye göçmenleri alıyor. ABD bi tek dünya üzerinde çekiliş ile resmen vatandaşlık dağıtıyor. Şanslıysak olucaz inşallah 🙏🏻


  • Herkese merhaba, evet çekilişe çok az kaldığına göre heyecan durumları nasıl 🙂


  • Heyecandan ölüyoruz siz ? 😂 @Burcu-Boz


  • @waterman Bende heyecan yok ya 🙂 bünye alıştı galiba 😛


  • 10 yılda olsa ilk günkü heyecan olucak umarım bu yıl sizinde benimde son senem olur 🙂 @Burcu-Boz


  • Bence bu güzel forum'u bulmuş, üye olmuş herkes green card'a sahip olmalı, Henüz %100'ümüz olmasa da çoğu üyeler maddi-manevi kendilerini hazırlamıstır, dolayısıyla gitmeye hazirlardir diye düsünüyorum


  • Nasipse kısmetse bu yıl o yıl olucak 😊@iyilikyapveiyilikbul


  • @JesusLord Evet hocam 18 yaşındayım, daha önce yazmıştım asıl hedefim Almanya, şimdiden onun için çalışıyorum.


  • Almanya için nasıl bi yol izliyorsunuz merak ettim açıkçası anlatabilir misin? @Özgür-Can

  • ⭐⭐

    @JesusLord, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @mimundo, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @ayvalik10 Öncelikle öğrenciyim ve bu forumu uzun zamandır biliyorum. Sadece burada yardımcı olacak kitlenin daha fazla olduğu için üye oldum ve bilgilendirme istedim. Mağdur olmamak ve başvurumu en doğru şekilde düzgün yapmak için. Hastalığı araştırdım sadece bir kısımda buldum ama yinede yazmak istedim. Kabalığınızı kınıyorum. İyi günler

    Hoş geldiniz. Danışmana gerek kalmadan kendiniz yapsanız içiniz daha rahat olmaz mı? Forumda @crazycells bu konuda açıklama yapacağını söyledi, kendisi LÖSEV’e küçük miktar bağış yaptığını gösteren dekont karşılığı başvuru yapıyor. Danışmanlık istiyorsanız da benim bildiğim Twitter’da;

    sadece merakımdan baktım 550 TL diyorlar, keşke o kadar şartın arasına maddi gelirinizin de yeterli olması gerekir yazsalar


  • @iyilikyapveiyilikbul Manevi olarak aşırı hazırım ama maddi durumda Türkiye'nin ekonomisi her geçen gün insanları aşırı zorluyor 😞 😢 ama evet bence de katılıyorum. forumdaki insanların çabalarını ve heyecanlarını takdir ediyorum. Hepimiz hak ediyoruz 🙂


  • @waterman ehehehe ben daha çok açıklanacağı gün aşırı heyecanlı oluyorum 😬 🤭 ayy evet lütfen son olsun 🤗


Benzer Başlıklar

  • 20807
  • 22388
  • 681
  • 9899
Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

85
Online

26.1k
Users

4.6k
Topics

317.2k
Posts


| | | |

Powered by NodeBB