Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz forum@yesilkartforum.com adresine email gönderebilirler!
DV2023 Talihlileri DV2023 Green Card Çekiliş Aşamaları konusunu inceleyip sorularını yine bu konuda sormalılar!

  • @Gizem1 aynısını saat 19:15'te yaptım 😇


  • yerimizi alalım gene..


  • @Berkay-Seymen benimde öyle yapmam lazım.yoksa kafayı sıyıracam.ülke üstüme üstüme geliyor


  • DV2021 HAS NOT BEEN SELLECTED
    DV2022 HAS NOT BEEN SELLECTED
    DV2023 HAS NOT BEEN SELLECTED 🥶🥶
    DV2024 Yükleniyor


  • @ibrahimasar abi bak gari çıktımı çıkmadımı kendimden sonra en çok seninkini merak ediyom 🙂


  • moraller dipte olsa da yerimizi alalım


  • 18 Yaşındaki birinin bu sene başvurması ne kadar mantıklıdır?


  • 2024 başvurularında pasaportun olmayacağı kesin mi arkadaşlar


  • @mustf201 Allah gönülden gitmek isteyen herkese nasip eder umarım yaş oldu 40 artık cok fazlada deneme şansım kalmadı valla 2,3 çekiliş daha denerim iş güç devam artık üzülücek tepki veremiyor bünye 😃


  • @ugurksknbck valla bende merak ediyorum... Biz de 8-9 defa basvuranlardanız.. İnşallah cıkmıştır. Henüz bakamadık, oğlumu bekliyoruz.. 🙏🧿⭐🍀


  • @USA Henüz kesinlik yok diye biliyorum.


  • Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba... Bu sene de beklemeye başlıyorum. Bakalım belki o sene bu sene olur. Florida hala bebeğimsin...:)


  • Hala daha imkanı olupta GC dışında ki vize türlerini denemeyen varsa büyük vakit kaybediyorlar. GC’ye her sene başvurursun zaten, imkan varsa gitmeli..


  • @USA kesin fakat iptal edilme ihtimali olduğu söyleniyor.
    Ne olursa olsun bu iş kısmet işi.


  • Bu sene geçen seneki heyecanın yüzde biri bile olmaz,inşallah çıkar diyelim bu sene çıksaydı yok lise diploması vs yetiştirme çok zorlu olacaktı geç numara çıkması gerekiyordu artık o zorunluluk üzerimden kalktı bir dahaki sene kazanırsam ne kadar erken gideyim benim için o kadar iyidir


  • @FreeMen GC vizesi dışında neyi öneriyosun peki?


  • @laxasca wat dil okulu işveren sponsorluğu yatırım evlilik


  • @laxasca, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

    @FreeMen GC vizesi dışında neyi öneriyosun peki?

    Senin profilini bilmiyorum ki? Forumda vize türleriyle ilgili çok detaylı konular var, sana uygun olanı seçip deneyeceksin.


  • Herkes burda zaten gelelim kutsal yerimizi alalim:)


  • @enemy Work and travel geçici ve sadece üniversite için diye biliyorum o Yüzden NO.
    Dil okulu okey gibi aslında ama para lazım biraz, ve o vizede geçici diye biliyorum.
    İşveren Sponsorluğu Lise Diplomasını yeni almış kariyersiz vasıfsıza kim sponsor olurki o yüzden gene NO.
    Yatırım Direk NO. o para bizde olsa burda ne arıyoz.
    Evlilikte iyi gibi ama Abd li gacıyı türkiyede nası buluyoz+ evliliğinin gerçek olmasına dair rapor istiyorlar diye biliyorum. o Yüzden NO.


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

97
Online

22.9k
Users

4.2k
Topics

294.4k
Posts


| | | |

Powered by NodeBB