DV2025 Talihlileri DV2025 Green Card Çekiliş Aşamaları konusunu inceleyip sorularını yine bu konuda sormalılar!
Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @Ender-Tanrıkulu verdiğim linki dikkatlice okuyun lütfen.
    sorunuzun cevabı yazdığım iletide ziyadesiyle var.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @darkforce iletide hangi aşıların kaçar doz şeklinde kabul edildikleri açıkça yazmakta.


  • @Emre-Kurtulmuş görselde DSÖ onaylılar ayrı yazıldığı için sormuştum. Onlarında kabul ediyor mu diye.


  • @gucarslan
    1 Ekim 2021'den itibaren CDC, aşı olmaya uygun olan tüm başvuru sahiplerinden muayeneye gelmeden önce Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) onaylı COVID-19 aşılarından 2 doz tamamlamalarını istemiştir.

    Unganlarin web sayfasinda bu sekilde yazmakta. Bu yeterlimidir? Konsolosluga sormak gerekir mi?
    Tesekkurler

  • ⭐⭐⭐

    @bogazici gerekli cevap yukarıdaki iletilerde verildi zaten ki sizde unganların sitesinden almışsınız


  • @Emre-Kurtulmuş

    Sinovac kabul oluyor o zaman demi? Evet veya hayir deseniz yeterli. Tesekkurler


  • Umarım herkes alır


  • This post is deleted!

  • This post is deleted!

  • @darkforce teşekkürler


  • @cerkezkizi09 Tabiki hocam


  • Öncelikle herkese merabalar bu bayram kardeşimi ziyaret ettiğimde greencard sonucumun olumsuz olacağını düşünmeme rağmen 😂kazandığımı öğrendim kardeşim bana bu platformu söyledi hemen üye oldum bilgisayar kullanmada çok iyi değilim umarım doğru yere yazıyorum dur yardımcı olacak olan herkese şimdiden çokça teşekkür ederim ☺

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @ylmzberna tebriker!
    sorularınıza daha net cevaplar alabilmek için lütfen sürecinizi imzanıza taşıyın.
    ve bu başlığın ilk iletisinde anlatıldığı gibi DS260 formunuzu bir an önce doldurun.


  • Çok teşekkür ederim hemen yapacağım 😌🍀


  • @gucarslan banka hesabında göstermemiz gereken parayı 1 ay önceden yatırsan olur mu? 6 ay önceden olması gerekli diye bir kanun var mı?

  • ⭐⭐⭐

    Paranın kaynağını söylemen yeterli ama son 6 ayda ufak ufak yatırırsan tabi daha güvenilir @aslanamca

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @aslanamca tavsiyemiz mümkün olan en erken şekilde yatırmanız ama mümkün değilse bu şekilde de olur.


  • Arkadaşlar merhaba 11 mayıs günü DS 260 formunu doldurup submit ettim.Ve sonradan farkettim bir yerde turkce karakter girmişim okulun adini yazarken Cumhuriyet high school yazacagima Cumhuriyet lisesi yazmisim.
    Sizce bu durum herhangi bir problem teşkil edermi


  • Arkadaşlar selamlar
    Ben forma 2 tane mail yazdım.bir tanesi hatalı olmuş büyük harfle yazılmış.mülakat sürecinde iki mailde mesaj atarlarmı?
    Bir mailime formda düzeltme yaptığım zaman cevap gelmişti.hatalı olan mail.diğer mail bölümünde yazdığım mail.
    Teşekkürler


  • Arkadaşlarlar bir sorum oluçak.
    Ds260 formunu 6. Ayda resubmit yaptım.
    Amerika’da yaşayan arkadaşım bana taşınacağını söyledi. Adresi değişecek yanı.

    Peki adres değişeceğine dahil ds260 açtırmaya mantıklı olur mu sizce?
    Yoksa mülakat gününde değiştire bilirmiyim?

    Zaten açtırmışdım, ikinci defasında bana çok riskli gelir.

    Sizce ne yapmalıyım?


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

84
Online

43.4k
Users

4.5k
Topics

439.6k
Posts


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum