Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

• @crazycells Mektup gonderip I751 istediklerine gore kosullu diye dusunuyorum. Hukuk burosu basligindan haberim yoktu, yeni gordum. Hemen baslik actim cok tesekkur ederim! Umarim ucret iadesi alabilirim.

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@aslimh, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

@crazycells Mektup gonderip I751 istediklerine gore kosullu diye dusunuyorum. Hukuk burosu basligindan haberim yoktu, yeni gordum. Hemen baslik actim cok tesekkur ederim! Umarim ucret iadesi alabilirim.

Eger Green Card mulakatinin oldugu gun evlenmenizin ustunden 2 yil gecmediyse o durumda kosullu Green Card (2 yillik) aliyorsunuz, eger 2+ yil olduysa 10 yillik Green Card aliyorsunuz...

• Sevgili @crazycells I-751 belgesini doldurmak icin sayfaya girdim fakat online I-751 belgesini doldurmak icin bir secenek goremedim. Sizde linki varsa paylasabilir misiniz acaba? Bu belgeyi sadece online doldursak yetiyor degil mi? Posta yoluyla tekrardan uscis’e gondermeyecegiz degil mi? Birde bu belgeyle birlikte online olarak evlilik kanitiyle ilgili birseylerde yollayacak miyiz? Yukarida ki yorumlarin hepsini okudum fakat yinede aklima takildi. Simdiden tesekkur ediyorum

• @crazycells ayrica kendi USCIS”in kendi hesabima giris yaptim. Burada file a formlar var, I-90 130 basta olmak uzere tum formlar var sadece I-751 for mu yok. Tam olarak nasil yapacagimi anlayamadim. Yardimci olan birisi olursa cok sevinirim

• Merhabalar, I-751 icin basvuru yaptiktan sonra green card suresinin 24 ay uzatildigina dair mektup aldim. Ancak yaklasik 1 ay gecti biometric randevu ile ilgili herhangi bir mektup gelmedi. @crazycells sizce normali mi? Tesekkürler.

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@handuş, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Sevgili @crazycells I-751 belgesini doldurmak icin sayfaya girdim fakat online I-751 belgesini doldurmak icin bir secenek goremedim. Sizde linki varsa paylasabilir misiniz acaba? Bu belgeyi sadece online doldursak yetiyor degil mi? Posta yoluyla tekrardan uscis’e gondermeyecegiz degil mi? Birde bu belgeyle birlikte online olarak evlilik kanitiyle ilgili birseylerde yollayacak miyiz? Yukarida ki yorumlarin hepsini okudum fakat yinede aklima takildi. Simdiden tesekkur ediyorum

@handuş, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

@crazycells ayrica kendi USCIS”in kendi hesabima giris yaptim. Burada file a formlar var, I-90 130 basta olmak uzere tum formlar var sadece I-751 for mu yok. Tam olarak nasil yapacagimi anlayamadim. Yardimci olan birisi olursa cok sevinirim

Bu durumda online doldurulmuyordur henuz sayin @handuş , ben de online form goremedim sitede:

Bu sayfadaki formu bilgisayar uzerinde doldurup, ciktisini alip, belirtilen adrese gondermeniz yeterli olacaktir. Evet, evlilik kanitlari da gerekecek. Belgelerin fotokopisini cekip gonderin, orijinal olarak dokumanlari gondermeyin.

If you are filing a joint petition, did you provide the following?

• Copies of the front and back of your Permanent Resident Card;
    • Copies of the front and back of the Permanent Resident Cards of any conditional permanent resident children you are including in your petition (if applicable);
    • Evidence of the relationship:

Submit copies of documents indicating that the marriage upon which you were granted status was entered in good faith and was not for the purpose of circumventing immigration laws. Submit copies of as many documents as you can to establish this fact, to demonstrate the circumstances of the relationship from the date of the marriage to the present date;

• An explanation for reason you are filing late (if applicable);
    • An explanation for the reason you are filing separately from your primary conditional permanent resident parent (if applicable);
    • Dispositions on criminal charges, arrests, or convictions (if applicable);and
    • If you are filing from outside of the United States because you, your spouse, or your stepparent is residing outside of the United States on U.S. military or government orders:
      Two passport-style photographs for each petitioner and dependent, regardless of age
      . Two completed Form FD- 258 Fingerprint Cards for each petitioner and dependent 14 to 79 years of age; and
      . A copy of current military or government orders.
  • ⭐⭐⭐⭐⭐

@bjkamil3365, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Merhabalar, I-751 icin basvuru yaptiktan sonra green card suresinin 24 ay uzatildigina dair mektup aldim. Ancak yaklasik 1 ay gecti biometric randevu ile ilgili herhangi bir mektup gelmedi. @crazycells sizce normali mi? Tesekkürler.

Elinizdeki belgede, belgenin I-551 yani GC yerine gectigi yaziyor mu sayin @bjkamil3365 ? Eger oyleyse sistemdeki biyometrik bilgilerinizi kullanmis olabilirler, yani biyometrik olcumler icin cagrilmayacaksiniz.

• @crazycells tesekkur ederim , ozaman ben posta yoluyla gondermeliyim. Coook tesekkur ediyorum hemde cok

• @crazycells evet 24 ay uzatildi diye belirtilmis.

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@bjkamil3365, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

@crazycells evet 24 ay uzatildi diye belirtilmis.

Evet, bu durumda elinizdeki belgeyi suresi gecmis GC ile kullanabilirsiniz demektir.

• Merhabalar, verdiginiz bilgiyi okudum, diger yorumlari da okudum onceden ayni soruya cevap verdiyseniz ve ben gormediyswm ozur dilerim. 2019 Agustosta Abdde evlendim
    2019 Aralikta belgeleri gonderdim, 2020de mulakatimiz oldu ve kosullu green cardimi aldim, gorusmeyi yaptigimiz kisi, bize 1 sene sonra yani 2021 Aralik ayinda butun onceden yolladigimiz belgeleri, arti I-751 i yollamamizi soyledi, simdi benim fotograflara kadar herseyi yeniden yollamam mi gerekmekte? @crazycells
    Tesekkurler

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@Duygu-Sayiner, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Merhabalar, verdiginiz bilgiyi okudum, diger yorumlari da okudum onceden ayni soruya cevap verdiyseniz ve ben gormediyswm ozur dilerim. 2019 Agustosta Abdde evlendim
    2019 Aralikta belgeleri gonderdim, 2020de mulakatimiz oldu ve kosullu green cardimi aldim, gorusmeyi yaptigimiz kisi, bize 1 sene sonra yani 2021 Aralik ayinda butun onceden yolladigimiz belgeleri, arti I-751 i yollamamizi soyledi, simdi benim fotograflara kadar herseyi yeniden yollamam mi gerekmekte? @crazycells
    Tesekkurler

Evet sayin @Duygu-Sayiner , evlilige ve iliskinize dair kanitlari gondermeniz lazim, fakat bu sefer oncesini degil evlendikten sonraki zamandan bu zamana kadar olan iliskinize dair belgeler gondermelisiniz. Yani belgeler ve kanitlar daha guncel olmali.

• Copies of the front and back of the Permanent Resident Cards of any conditional permanent resident children you are including in your petition (if applicable);
      Submit copies of documents indicating that the marriage upon which you were granted status was entered in good faith and was not for the purpose of circumventing immigration laws. Submit copies of as many documents as you can to establish this fact, to demonstrate the circumstances of the relationship from the date of the marriage to the present date;
    • An explanation for the reason you are filing separately from your primary conditional permanent resident parent (if applicable);
    • If you are filing from outside of the United States because you, your spouse, or your stepparent is residing outside of the United States on U.S. military or government orders:
      Two passport-style photographs for each petitioner and dependent, regardless of age
      * Two completed Form FD- 258 Fingerprint Cards for each petitioner and dependent 14 to 79 years of age; and
      * A copy of current military or government orders.

• @crazycells Geçen günlerde daha önceki biometric kayıtlarımın kullanılacağına dair bir mail aldım USCIS’ten, size de yazmak istedim, teşekkürler tekrardan.

• 10 yıllık green card’a 2 yıllık green card’ın bitmesin 90 gün kalan kısımda başvuru yapılıyor değil mi hocam?
    @crazycells, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

@Duygu-Sayiner, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Merhabalar, verdiginiz bilgiyi okudum, diger yorumlari da okudum onceden ayni soruya cevap verdiyseniz ve ben gormediyswm ozur dilerim. 2019 Agustosta Abdde evlendim
    Tesekkurler

Evet sayin @Duygu-Sayiner , evlilige ve iliskinize dair kanitlari gondermeniz lazim, fakat bu sefer oncesini degil evlendikten sonraki zamandan bu zamana kadar olan iliskinize dair belgeler gondermelisiniz. Yani belgeler ve kanitlar daha guncel olmali.

* Two completed Form FD- 258 Fingerprint Cards for each petitioner and dependent 14 to 79 years of age; and
  • ⭐⭐⭐⭐⭐

10 yıllık green card’a 2 yıllık green card’ın bitmesin 90 gün kalan kısımda başvuru yapılıyor değil mi hocam?
    @crazycells, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Tesekkurler

evet, 90 gun kala basvuruyu baslatin.

• Cevap: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)
    Merhaba crazycell,
    Ailece Nj de ikamet ediyoruz oğlum transfer öğrenci olarak Ohio state un de spring termde eğitime başladı şu an okulun yurdunda kalıyor green kart yenileme için başvuru yapacağız sizce oğlum fiziksel adresi yurdun adresini gösterirse biometric için hangi adrese çağırırlar bu konuda yardımcı olursan sevinirim selamlar..

• Peki on yıllık green kart süresi bittikten sonra kaç yıllık daha uzata biliyorsunuz? Green kart süresi toplam kaç yıldır?

• Merhabalar, I-90 formunu dolduracağım biometrik için mail adrese yakın yeremi randevü veriyorlar yoksa fiziksel adrese yakın yeremi randevü veriyorlar bu konu hakkında bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim.İyi günler....

• Referenced by  gucarslan gucarslan 
  • Referenced by  gucarslan gucarslan 
  • ⭐⭐⭐⭐⭐

@ardaumut, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Cevap: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)
    Merhaba crazycell,
    Ailece Nj de ikamet ediyoruz oğlum transfer öğrenci olarak Ohio state un de spring termde eğitime başladı şu an okulun yurdunda kalıyor green kart yenileme için başvuru yapacağız sizce oğlum fiziksel adresi yurdun adresini gösterirse biometric için hangi adrese çağırırlar bu konuda yardımcı olursan sevinirim selamlar..

fiziksel adres bolumune hangi adresi yazarsaniz o adrese en yakin USCIS ofiste randevu verilir.

siz randevusu NJ'de mi olsun istiyorsunuz yoksa Ohio'da mi?

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@murat-garacca, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

Peki on yıllık green kart süresi bittikten sonra kaç yıllık daha uzata biliyorsunuz? Green kart süresi toplam kaç yıldır?

oyle bir limit yok. ABD vatandasi olmadiginiz surece 10 yillik sure bittikce yenilemeniz gerekiyor. Her seferinde 10 yillik kart alacaksiniz.

Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

Users

Topics

| | | |