Arkadaşlar ,
Mülakatın kazanılması sonrası enazından 1 ay kala USCIS Hesabı açtırmanız ve 220 usd kişi başı ödemenizi yapmış olmanız lazımdır. .
Daha sonra USA giriş sonrası başlayacak GREEN CARD basım işlemi işlemi için 2. bekleme süresi başlamaktadır.Özellikle 1 ay'ı dolduktan sonra 120 gün bekleme süresine girenler için heyecanlı bir süreç sizi beklemektedir. Takip durumunuzu öncelikle USCIS Status Check Online vasıtasıyla kontrol etmeniz lazım. Eğer 120 gün geçmiş ise UCDIS ofise başvurmanız gerekmektedir.
Benim bu başlıkta USA ilk giriş ile 120 gün arası yapılacak işlemler ile ilgilidir. Green kartın Adrese nasıl teslim edileceğine dair takip nasıl yapılmalıdır. Bu metnin Türkçe Ve İngilizce metni aşağıdadır.
Yeşil Kartınızın, İstihdam Yetki Belgenizin (EAD) ve Seyahat Belgenizin Teslimatını Nasıl İzlersiniz?
Kartınızı veya seyahat belgenizi postaladığımızda ABD Posta Hizmeti (USPS) takip numaranız da dahil olmak üzere otomatik vaka güncellemelerini almak için bir Durum Durumu Çevrimiçi hesabına kaydolun.
Size gönderilen postaların günlük görüntülerini almak için USPS (https://moversguide.usps.com/icoa/home/icoa-main-flow.do?execution=e1s1&_flowId=icoa-main-flow&referral=MG80)
üzerinden Bilgilendirilmiş Teslimat'a kaydolun. Bilgilendirilmiş Teslimat ile şunları yapabilirsiniz:
Beklediğiniz paketleri otomatik olarak izleyin
E-posta ve metin uyarıları ayarlayın
Posta operatörünüz için USPS Teslimat Talimatları 'nı girin
USPS izleme bilgileriniz paketinizin teslim edildiğini gösteriyorsa ancak almadıysanız, derhal yerel postaneye başvurun. Unutmayın, kartınızı veya seyahat belgenizi başvurunuzda vermiş olduğunuz adrese postalayacağız (G-28 Formu, Giriş Bildirimi veya Vekaletname veya Vekalet Temsilcisi olarak görünme) üzerine temsilcinize posta göndermemiz istenmediyse.
Başvurunuzu yaptıktan sonra posta adresiniz değişirse, adresinizi en kısa sürede USCIS ve USPS ile güncellemelisiniz. USCIS'e, USPS tarafından tanınan standart kısaltmaları ve biçimlendirmeyi kullanarak tam adresinizi verdiğinizden emin olmak için USPS Look Up ZIP Code aracını kullanmanızı öneririz.
Adresinizi derhal güncellemezseniz, davanız gecikebilir, belgeleriniz kaybolabilir ve yeniden başvurup ücreti tekrar ödemeniz gerekebilir.
How to Track Delivery of Your Green Card, Employment Authorization Document (EAD), and Travel Document
Sign up for a Case Status Online account to get automatic case updates, including your U.S. Postal Service (USPS) tracking number when we mail your card or travel document.
Register for Informed Delivery through USPS to get daily images of mail being sent to you. With Informed Delivery, you can:
Automatically track the packages you're expecting
Set up email and text alerts
Enter USPS Delivery Instructions for your mail carrier
If your USPS tracking information shows your package was delivered but you have not received it, contact your local post office immediately. Remember, we will mail your card or travel document to the address you provided on your application (unless you told us to mail it your representative on Form G-28, Notice of Entry or Appearance as Attorney or Accredited Representative).
If your mailing address changes after you file your application, you must update your address with USCIS and USPS as soon as possible. We recommend you use the USPS Look Up a ZIP Code tool to ensure that you give USCIS your full address using the standard abbreviations and formatting recognized by USPS.
If you don’t update your address promptly, your case could be delayed, your document(s) could get lost, and you may need to reapply and pay the fee again.